fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC

אובלה תחשוף את ה-GP-2 החדש בתחילת 2021

אובלה תחשוף את ה-GP-2 החדש בתחילת 2021

אסף לביא

צילום: צילום מתוך האינסטגרם

יצרנית אופנועי המיני הספורטיביים חושפת פרטים ראשונים על הדגם החדש שלה, ה-GP-2 – גדול יותר, מקצועי יותר ומיועד לאליפויות דגם ברחבי העולם; ייחשף במהלך ינואר 2021.

אם אתם רוכבים ספורטיביים ובטח אם הייתם על מסלול מרוצים פעם או פעמיים בשנים האחרונות אתם מכירים את Ohvale, אופנועי מיני ספורטיביים ומהנים שמשמשים לאימונים וגם תחרויות – בעיקר בקטגוריית הג'וניורים. כיום לחברת אובלה יש דגם אחד, ה-GP-0, שמוצע בכמה וריאציות – אוטומטיות או רגילות – ובמגוון נפחים.

רוכבים מהרבה קטגוריות ובמגוון רמות מתאמנים עם אופנועי אובלה, החל מרוכבים כאן באליפויות הישראליות ועד לרוכבי המוטוGP המפורסמים. כאן בישראל האובלה משמשים בעיקר לאימונים של רוכבי כביש ומסלול, לשיפור מיומנות ושמירה על כשירות, בעיקר במסלול בית ברל, אבל גם בשאר המסלולים שמסוגלים להציע תוואי צפוף וטכני. גם בקטגוריות מרוצים רשמיות משתמשים באופנועים אובלה, רובן אליפויות ג'וניורים לרוכבים עד גיל 14 וחלקן גם מיועדות למבוגרים.

ליאור אליה על האובלה של בנו, זיו אליה – שצילם את התמונות.

ה-GP-2 החדש מעלה את רמת המקצועיות ואת רף היכולת, והוא – לעומת ה-GP-0 – מוצע בגרסה אחת, עם מנוע הדייטונה 190 סמ"ק ותיבת 4 הילוכים, גם ממדיו גדולים יותר משל ה-GP-0 – למרות שעדיין מדובר באופנוע מיני.

עוד לא ברור אם יעשו שינויים מסוימים גם במנוע ה-190 סמ"ק המוכר, שמשודך למאייד קייהין PE28 ותיבת 4 הילוכים, אך כן נחשף כי השלדה והזרוע האחורית ארוכות יותר, זווית ההיגוי גדלה ב-0.5°, עם מסבי היגוי חדשים וציר היגוי הניתן לכיוון, המנוע ממוקם מחדש בשלדה למרכוז המסה, ציר הזרוע האחורית זז גם הוא, מערכת הבלימה מגיע מ-J.Juan הספרדית, עם דיסק בקוטר 220 מ"מ מקדימה, קליפר 4 בוכנות רדיאלי ומאסטר-צילינדר חדש, קוטר הגלגלים גדל מ-10″ ל-12″, עם ג'אנטים חדשים לחלוטין. כתוצאה מהשינויים תנוחת הרכיבה משתנה מעט, עם מיקומים חדשים לכידון, המושב והרגליות.

זה לא הכלי המקצועי ביותר שאובלה מייצרת, אבל כן המקצועי ביותר שמשווק תחת המותג, בשנה שעברה נחשף אופנוע המרוץ אפריליה RS250 SP שיוצר ע"י אובלה ומשתמש במכלולים הטובים ביותר בנמצא, מחירו עומד על כ-10,000 אירו.

הייצור של ה-GP-2 אמור להתחיל ממש בקרוב, במהלך חודש ינואר 2021, המחיר של הממש-לא-צעצוע הזה מתחיל ב-6,300 אירו.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל