fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

אמ.וי אגוסטה מציגה: ברוטאלה 1000 נורבורגרינג

אמ.וי אגוסטה מציגה: ברוטאלה 1000 נורבורגרינג

אסף לביא

צילום: יצרן

יצרנית האופנועים האיטלקית מציגה מהדורה מיוחדת של הברוטאלה 1000RR כמחווה למסלול המרוצים המפורסם בגרמניה, עם גלגלים וחלקי מעטפת מקרבון פייבר, צביעה מיוחדת וקיט מרוצים. הברוטאלה 1000 נורבורגרינג יעלה 39,900 אירו ויוצע בכמות מוגבלת של 150 יחידות בלבד בכל העולם.

גרסת הנורבורגרינג המיוחדת עושה שימוש כמעט בכל המכלולים של הברוטאלה 1000RR, החל ממנוע ה־4 צילינדרים בנפח 999 סמ"ק המייצר 208 כ"ס בגרסת הבסיס ומגיע עד ל־215 כ"ס לאחר התקנת קיט המרוצים, מערכת המתלים הסמי-אקטיביים של אוהלינס עם מזלג NIX43 עם מהלך של 120 מ"מ, בולם TTX מאחור עם מהלך זהה ומשכך היגוי אלקטרוני, שלדת צינורות הכרו-מולי והזרוע האחורית החד-צידית, מערכת הבלימה של ברמבו מסדרת Stylema עם זוג דיסקים בקוטר 320 מ"מ וקליפרים מונובלוק רדיאליים עם 4 בוכנות מקדימה ודיסק 220 מ"מ מאחור וחבילת האלקטרוניקה הכוללת מערכת קורנרינג ABS של קונטיננטל, חיישן מדידת אינרציה (IMU) שש-צירי, בקרת אחיזה, בקרת שיוט, בקרת זינוק, אנטי-ווילי, קוויקשיפטר דו-כיווני, צג TFT בגודל 5.5″, חיישן GPS, קישוריות בלוטוס ותאורת LED.

לכל זה מצטרפים בגרסת המחווה למסלול "הגיהינום הירוק" גם גלגלי קרבון פייבר חומים עם נאבות מכורסמות ב־CNC, רגליות רוכב חדשות, כיסוי אווירודינמי לפנס הקדמי, צביעה מיוחדת וכמובן קיט המרוצים – שכולל מערכת פליטה מטיטניום עם כיסוי קרבון פייבר מתוצרת Arrow, מחשב ניהול מנוע חדש, כיסוי מושב אחורי מקרבון פייבר, תעודה ומגן עם מספור האופנוע מתוך 150.

הברוטאלה 1000 נורבורגרינג שוקל 183 ק"ג יבשים במצבו המקורי, כשלאחר התקנת קיט המרוצים המשקל היבש צונח ל־177 ק"ג וההספק צומח כאמור ל־215 כ"ס, בסיס בגלגלים באורך 1,415 מ"מ, המושב בגובה 845 מ"מ, מיכל הדלק מכיל 16 ליטרים, המהירות הסופית חוצה את קו ה־300 קמ"ש, הצמיגים במידות 120/70-17 מקדימה ו־200/55-17 מאחור, המעטפת עשויה שילוב של קרבון פייבר ופלסטיק ומחירה של המהדורה המוגבלת עומד באיטליה על כמעט 40,000 אירו, כ־8,000 אירו יותר מהברוטאלה 1000RR וכ־15,000 אירו יותר מהברוטאלה 1000 RS שהוצג לאחרונה כדגם הבסיס החדש של משפחת הברוטאלה 1000 – סכום שאולי נשמע גבוה, והוא אכן הגבוה ביותר במגוון הנוכחי של היצרנית, אבל אנחנו בספק אם נשארה בכלל יחידה אחת שעוד לא נרכשה.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

3 תגובות ל אמ.וי אגוסטה מציגה: ברוטאלה 1000 נורבורגרינג

  1. אני מבין מהתוצאה שהיצרנים הקלסיים התחרפנו מהתחרות עם הסינים, אחרת אין שום הסבר לדבר הזה.
    הכל ידוע, כל התצורות כבר נוסו, עם פרינג, בלי פרינג, עם מגן רוח, ובלי מגן רוח, עם מסבך צינורות איטלקי, ובלי מסבך, כל העיצובים ידועים, כולם מעתיקים מכולם, ומה עכשיו? אופנוע עם חוטיני? + קנדום על האגזוז(או מה שזה לא יהיה הסמרטוט הזה. להפרדת חום מהת@חת?), הצילו!!!

  2. נו באמת? 150 יחידות כי אין להם יותר לקוחות מהכמות הזאת! גם במוזיאונים כבר אין מקום לכל השטויות האלה. או שזה עתיק או שלא, ומי קובע עתיק? תחילת תקופה בהיסטוריה, ובכן, אופנועים זה מסוף המאה ה 19, ונניח עד שנות השמונים של המאה ה 20 וזהו, אי אפשר לשחק אותה עד בלי די "לאספנות", זה לא!!!, זה נגמר(אספנות לחדשים).

    לגבי המפרט של ה"קיט מרוצים:
    A.האופנוע שוקל 183 ק"ג ולאחר התקנת קיט המשקל היבש צונח ל־177 ק"ג, צונח!!! צ-ו-נ-ח ??? לא יותר נכון לומר פחות 6 קילו שהם רק 3% עלובים, "צונח" פחחח…
    B.ההספק צומח מ 208 כ"ס ל־215 כ"ס, WOW איזו צמיחה!!! נפלתי מהכיסא. ובאחוזים תוספת של 3% עלובים. תחשבו נניח על הז@ין שלכם, הייתם הולכים לניתוח בשביל 3 אחוז צמיחה? לא, ברור שלכם גדול, זאת שאלה רטורית להמחשה מה זה "צמיחה".
    C.המהירות הסופית חוצה את קו ה־300 קמ"ש, אופססס, מה קרה? אין נתון, או שזה כל כך מביך לומר שהמהירות צומחת ל 301קמ"ש! כי אז עדיף לומר "חוצה את רף" זה נשמע ממש אולימפי, כמו עניין ה"צומח".

    ומה לגבי המחיר, קפץ מ 32 ל 40 אלף יורו. על בקושי 3% שיפורים היצרן מבקש עוד25% במחיר(או עוד 45%, תלוי מי דגם הרפרנס).
    בנט אומר: אתם השתגעתם?

    אסף היקר אומר:"אנחנו בספק אם נשארה בכלל יחידה אחת שעוד לא נרכשה."
    מה, לא בדקת?

  3. אם אין לך מספיק כסף לקורקינט.אז תפסיק לטנף.אפשר גם לפרגן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל