fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC

אפריליה חושפת את הטואנו 660

אפריליה חושפת את הטואנו 660

אסף לביא

צילום: יצרן

אפריליה מציגה את אופנוע הנייקד הבינוני החדש שלה, אח ל-RS660 (שמבחן שלו כבר פורסם כאן במוטו) ובן לטואנו V4 1100 – הטואנו 660 עם מנוע הטווין מקבילי בנפח 660 סמ"ק (שהוא למעשה חצי V4 של ה-RSV4), הספק של 95 כ"ס ומשקל רטוב העומד על 183 ק"ג.

גם כאן – כמו בטואנו הגדול – אפריליה לוקחת אופנוע ספורטיבי, מפשיטה אותו ויוצרת אופנוע חדש, במקרה הזה – על בסיס ה-RS660, כשהשלדה, המנוע, המתלים, האלקטרוניקה והבלמים נותרים זהים והאופנועים נבדלים ביניהם במעטפת, בכיוון המנוע ובעיקר תנוחת הרכיבה.

לטואנו מותקן חצי פיירינג חדש עם הפנסים של ה-RS ואותו לוח השעונים, תנוחת רכיבה משנה הודות לכידון גבוה המחליף את הקליפ-אונים, הרגליות מקבלות תוספת גומי לנוחות גבוהה יותר, כך גם מושב המורכב מוחלף לאחד המסוגל לשאת אדם והמנוע מכוון מחדש ליותר מומנט בטווח הסל"ד הנמוך-בינוני עם יחס העברה חדש בשרשרת ההינע, ההספק המקסימלי נמוך ב-5 כ"ס מה-RS660 ועומד על 95 כ"ס. משקלו הרטוב של הטאונו עומד על 183 ק"ג, נתון זהה לזה של ה-RS.

כל מערכות האלקטרוניקה מוצאות את דרכן גם לטואנו, עם מצערת 'רכב-על-חוט' חשמלית וכל חבילת ה-APRC שכוללת בקרת אחיזה רב-שלבית עם ווילי-קונטרול, בקרת שיוט, בקרת בלימת מנוע, חמישה מצבי רכיבה ו-ABS. כמו אחיו הספורטיבי, גם הנייקד ניתן להגבלה בהספק לעמידה ברישוי A1.

הטואנו מוצע במגוון צבעים דומה לשל ה-RS, בעיקר בצהוב הזרחני (Acid Gold), עם גרסה שחורה-אדומה (Concept Black) ואפורה-אדומה (Iridium Grey), מחירו בארה"ב נע בין 10,499 $ ל-10,699 $ תלוי בצביעה.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובה אחת ל אפריליה חושפת את הטואנו 660

  1. נראה כלי אש. תארזו לי אחד Iridium Grey.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל