fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

ג'וני ווקר אורנג' לייבל

ג'וני ווקר אורנג' לייבל

אסף לביא

צילום: אסף לביא

ג׳וני ווקר, הרוכב הבריטי הצעיר ועטור הניצחון, (ארצברג, סיקס דייז…) הגיע לארץ לסבב הדרכות במהלכו קיבלנו הזדמנות לשאול אותו כמה שאלות. אל השיחה הצטרפו נציגי ד.ל.ב מוטור ספורט, יבואנית KTM לישראל ומנהל השיווק של KTM באירופה. ג'וני, בחור צעיר ונחמד עם מבט קריר, תופעות לוואי של בריטים, שנראה שגם ההומור הישראלי לא הצליח לשבור (אולי לעקם טיפה, בחוסר נוחות) הגיע לארץ לכבוש את לבבות הישראלים – כמו רוכבים רבים שהגיעו בשנים האחרונות לישראל. לשאלה האם שאיפותיו מסתכמות רק באליפות העולם לאינדורו השיב בפוליטיקלי קורקטיות, כך השיב גם לשאלה (הדי קלה) האם הוא מעדיף 4 או 2 פעימות ולשאלה קשה יותר – האם מכתיב היצרן על מה לרכוב ואיפה. היה מעניין לשמוע את דעתו על בקרת אחיזה באופנועי אינדורו – "אני מתאמן ולכן לא צריך אותה" – בשונה מעולם הכביש שם רוב מוחלט מתחרה בסיוע הבקרות כאן מודה האלוף שברכיבה תחרותית ברמה המקצועי, הוא לא נעזר בהן שהן לא מאפשרות שימוש נכון באיבוד האחיזה כפי שהוא רגיל. הרושם שהשאיר על מסיבת העיתונאים הישראלית הוא של פוליטיקאי ממולח שיודע לשחק את המשחק יפה, ורוכב-על בעל יכולת גבוהה עם חזות שאינה משקפת זאת. נמנענו מלשאול מה הוא מותג הוויסקי המועדף עליו בכדי לא להיות קלישאתיים – אבל אתם בטח יכולים לנחש את התשובה.

כריסטיאן, מנהל השיווק של KTM באירופה, דיבר בקצרה על עליית המותג KTM בשוק הישראלי, על העתיד החשמלי – אך היה זהיר מלחשוף יותר מדי פרטים. כשנשאל על ה-690 החדש היסס לענות, אפילו לאחר שהנציגים הישראלים נתנו תשובה כמעט מפורטת.

לאחר מסיבת העיתונאים המשכנו למפגש חברתי-אופנועני במתחם המארח של סדנת האלופים. נראה שהקהל הישראלי מתלהב מאוד לראות כוכבים מחו"ל, לא משנה מה סדר הגודל שלהם ואם הם בכלל מוכרים, זה יכול להיות ג׳וני ווקר, זה יכול להיות גראהם ג'ארביס, יכול להיות וולנטינו רוסי – כל אחד מהגדולים, וזה יכול להיות אפילו מישהו מליגה אחרת לחלוטין, העיקר שהוא מפורסם. שהוא יחתום לי הכובע, שתהיה לי תמונה איתו ושיחליף אותי כמה מילים. אנחנו לא אומרים את זה כמשהו רע – זה בסך הכל מראה כמה הרוכבים הישראלים צמאים לאירועים כאלו, למעט פרסום, למעט זוהר, למעט אבק כוכבים, לשאול מה הכוכב בעל המבטא חושב על ישראל. זה מצחיק, כי לא משנה לאיזה הישגים ספורטאי-מוטורי ישראלי מגיע אליהם – תראו את גב סלע שזכה בתואר הכי גדול שיכול לזכות בו ישראלי לפני צבא, או אפילו אלון דאי אלוף הנאסקר האירופאי (!) – הישראלים שלנו, לא מספיקים לישראלים; הם צריכים משהו אחר, משהו שמדבר בשפה זרה, שנראה אחרת, שמסביר על רכיבה ואומר כמה הוא אהב את ישראל.

ולסיום, מבט ספורט
מעניין מאוד היה לראות את ג'וני מחליף כמה מילים עם גיא נורסלע, רוכב ישראלי צעיר ומבטיח – אנחנו חושבים ששיחה עם אלוף היא בדיוק מה שאלוף לעתיד צריך.

לגלרייה המלאה בפייסבוק

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל