fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן

דוקאטי: אופנוע מוטוקרוס חדש בשנה הבאה

דוקאטי: אופנוע מוטוקרוס חדש בשנה הבאה

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

דוקאטי פותחת פרק חדש בחיי המותג האיטלקי, עם כניסה לתחום המוטוקרוס כבר בשנה הבאה, לאחר שנתיים של פיתוח סודי של אב-טיפוס – כשבעתיד יוצג ליין שלם של דגמי שטח; טוני קאירולי יקח חלק משמעותי בכל תהליך הפיתוח.

היום דוקאטי מפרסמת ידיעה לא פחות מהיסטורית וחושפת כי בשנתיים האחרונות היא מפתחת בסודיות אופנוע מוטוקרוס שיוצג רשמית וישתתף באליפות המוטוקרוס האיטלקית כבר בעונה הבאה. למעשה, זהו חלק ראשון בתוכנית של היצרנית מבולוניה להציג בעתיד ליין שלם של אופנועי שטח, שמתחיל מאופנוע מוטוקרוס.

לשם כך היא משתפת פעולה עם אלוף העולם במוטוקרוס תשע פעמים, אנטוניו 'טוני' קאירולי האגדי, שיבחן את האב-טיפוס יסייע בפיתוח דגמי השטח של דוקאטי. בנוסף, דוקאטי חתמה חוזה רב-שנתי עם קבוצת Maddii Racing, מהמנוסות ביותר בתחום המוטוקרוס, שתסייע לדוקאטי לבסס קבוצת מרוצים של המפעל ולהתחיל להתחרות בעונת 2024 של אליפות המוטוקרוס האיטלקית, עם אלסנדרו לופינו, שמונה פעמים אלוף איטליה וזוכה MXoN 2021, שהוחתם גם כרוכב מרוצים וגם כרוכב מבחן.

בשלב זה דוקאטי לא חושפת פרטים רבים אודות אופנוע המוטוקרוס שלה, אך אומרת שמטרת הפרויקט הייתה "שילוב בין הפחתת משקל קיצונית, רכיבים ברמה הגבוהה ביותר למנוע עם עקומת כוח רחבה", אותה היא מתכוונת להשיג בעזרת שימוש במנגון הדזמודרומי המוכר שלה, שנמצא בשימוש בראש המנוע של כל האופנועים שהיא מייצרת.

הכניסה של דוקאטי לתחום מפתיעה ללא ספק, אך מגיעה לאחר שיצרנית אירופאית אחרת – טריומף הבריטית – ללא דגמי שטח חשפה את כוונתה להיכנס לתחום המוטוקרוס. התמריץ של דוקאטי למהלך ההיסטורי הוא הרצון להגדיל את קהל הלקוחות ולמשוך רוכבים נוספים אל בית המותג, כשהיא יכולה להרשות לעצמה לצאת להרפתקה שכזו בזכות הישגים לא מעטים בשנים האחרונות – כלכליים וספורטיביים.

מנכ"ל דוקאטי קלאודיו דומניקלי: "אני גאה להכריז על כניסתה של דוקאטי למוטוקרוס. עולם חדש לגמרי לדוקאטי בו אנחנו רוצים להביא את הכישרון שלנו בבניית אופנועים קלים, עם רכיבים מעולים וביצועים גבוהים ובעיקר – יכולים לרגש עוד ועוד רוכבי אופנועים. בדיוק כפי שאנחנו מאמינים שהמסלול הוא המעבדה הטובה ביותר לפיתוח ובדיקה של האופנועים שיעמדו לאחר מכן לרשות הלקוחות. זו הסיבה שהחלטנו לשתף פעולה עם אלוף בלתי-מעורער כמו טוני קאירולי, שיחד עם התשוקה והמסירות של רבים מאיתנו כאן בבורגו פניגאלה, יתרום ליכולתה של דוקאטי להציע מוצרים בעלי ביצועים גבוהים מאוד גם בשטח. הפרויקט התאפשר בזכות תוצאות מצוינות של החברה בשנים האחרונות ומשקף את רצוננו להרחיב את הנוכחות שלנו לעולמות חדשים, לדבר עם רוכבי אופנועים חדשים וכן להגדיל את קהילת רוכבי דוקאטי”.

אנטוניו 'טוני' קאירולי: "אני שמח מאוד להפוך לחלק מהעולם של דוקאטי, שתמיד היה סמל לרוח האיטלקית, ולהתחיל את ההרפתקה החדשה והמרגשת הזו, בפרויקט כל-איטלקי. היכולת לתרום את חלקי לפיתוח אופנוע המוטוקרוס בבורגו פניגאלה היא הגשמת חלום ומקור לגאווה גדולה עבורי”.

 

 

 

 

גלריה

2 תגובות ל דוקאטי: אופנוע מוטוקרוס חדש בשנה הבאה

  1. זה הולך להיות מעניין והכל הנראה גם יפה

  2. נו יופי, אז מה הבשורה? הורדתם עוד מאית שנייה להקפה? גם ככה הכל תלוי ברוכב.
    אתם משעממים, כמו רוב היצרנים בתחום.
    קחו למשל את קוואסאקי שהביאו 2 דגמים חשמליים, זו בשורה.
    https://motomagazine.co.il/news/%D7%A7%D7%95%D7%95%D7%90%D7%A1%D7%90%D7%A7%D7%99-%D7%A0%D7%99%D7%A0%D7%92%D7%94-%D7%95%D6%BEz-%D7%97%D7%A9%D7%9E%D7%9C%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%9E%D7%92%D7%99%D7%A2%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%90%D7%99/

    תביאו איזה כלי שעובד על מימן, זו בשורה!
    אבל להביא עוד משהו זהה לשאר? גם ככה הסינים עוקפים את כולם בסיבוב, וגם בהקפה אוטוטו, ובמחירים שפויים!
    והלקוח הישראלי שלא חכם במיוחד, ממשיך לקנות בעשרות ומאות אלפי שקלים, ויורה לעצמו ברגל. במקום להתאחד, לא לרכוש, לגרום ליבואנים ללחוץ כלפי מעלה (כי האזרח הקטן לא יכול לעשות זאת), ואז אולי נראה איזו בשורה פה. גם במחירים. קדימה להתעוררררררר.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל