fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC

הונדה אפריקה טווין 1000 בגרסת אדוונצ'ר ספורט

הונדה אפריקה טווין 1000 בגרסת אדוונצ'ר ספורט

אסף לביא

צילום: יצרן

לאחר שנתיים מוצלחות לדגם ה- 1000 סמ"ק חשפה הערב הונדה גרסה שנייה לאפריקה טווין 1000 – אדוונצ'ר ספורט, המיועדת לעבודת שטח ולכיסוי מרחקים. זאת לאחר שהודיעה באותה העת על דגם מעודכן ב- 2018.

הונדה מציינת שהאפריקה הנוכחי הוכיח עצמו כיורש ראוי למקור וכמכונת הרכיבה השימושית שהם רצו ליצור, לשנת 2018 עודכן הדגם המצליח וקיבל עדכונים במנוע לשיפור ביצועים בסל"ד ביניים, שינוי במערכת הפליטה, מצבר ליתיום קל-משקל, מצערת רכב-על-חוט, 4 מצבי רכיבה: טורינג, אורבן, חצץ ומפת קסטום להתאמה עצמית, בקרת אחיזה משודרגת המציעה בחירה בין 7 מצבי התערבות לעומת 3 בדגם הקודם, רגליות רוכב רחבות ורגליות מורכב נוחות יותר ולבסוף לוח מכוונים חדש לעטוף את כל החבילה האלקטרונית החדשה ולשיפור נראות.

בנוסף קיבל האפריקה טווין גרסת Adventure Sports שמסמלת 30 שנים לדגם המקורי, ואף נצבעה בהשראת אותו מקור, האדוונצ'ר ספורט מבוסס על הדגם המעודכן ומוסיף את כל מה שצריך רוכב המרחיק לכת, מתמקד עוד יותר בשטח ומציג בין היתר מהלך מתלים ארוך יותר, כשכעת מקדימה מהלך המתלה עומד על 252 מ"מ ו- 240 מ"מ מאחור, מגני מנוע וגחון שופרו ומוצעים כאביזר סטנדרטי, סבל אלומיניום מקורי, מציגי קוביות המיועדים לעבודת שטח קרבית יותר, מיכל דלק מוגדל מאפשר רכיבה של עד 500 ק"מ בתדלוק אחד, גובה המושב מגיע ל- 920 מ"מ עקב הארכת מהלך המתלים, ניתן להנמיכו ב- 20 מ"מ. משקל הגרסה החדשה עומד על 243 ק"ג לדגם הידני ו- 253 ק"ג בדגם ה- DCT.

 

תגובה אחת ל הונדה אפריקה טווין 1000 בגרסת אדוונצ'ר ספורט

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל