fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70

הונדה וקסיו מציגות שעון גרנד-פרי במהדורה מוגבלת

הונדה וקסיו מציגות שעון גרנד-פרי במהדורה מוגבלת

כתב: אייל סלומון | צילום: יח"צ

בדרך כלל, כשיצרן אופנועים מודיע על שיתוף פעולה, מדובר בשיתוף פעולה עם מותג אופנועים אחר, מותג רכב או יצרן כלשהו מהתחום המוטורי . פעמים נדירות יותר אנחנו מתבשרים על משהו שונה, כמו לדוגמה שיתוף הפעולה החדש בין הונדה ויצרנית השעונים קסיו.

השנה היא 1961, קומיניטסו טקאהאשי רוכב על ה-RC162 המפורסם בקטגוריית ה-250 סמ"ק ומביא להונדה – ולעצמו – את הניצחון הראשון במרוצי הגרנד-פרי. על מנת לציין את השנה ה-60 לאירוע החשוב, הונדה חברו לקסיו והוציאו שעון יד מיוחד במהדורה מוגבלת.

לאלו מכם שאוהבים לרדת לפרטי פרטים, שימו לב – בשעון משולבים הצבעים אדום וצהוב, כמחווה לצביעה של האופנוע הזוכה, והמסגרת והמחוגים עשויים אלומיניום, כמחווה למעטפת האלומיניום של האופנוע. שני סמלים משולבים בשעון- הסמל של חברת הונדה משנות ה-60, וסמל חטיבת המרוצים של הונדה חרוט בגב השעון. אם זה לא הספיק לכם, העור ברצועה עוצב במיוחד כדי להיראות ולהרגיש כמו בגדי העור שלבש טקאהאשי במרוץ.

השעון עמיד במים בלחץ של עד 10 באר, טוען את עצמו במערכת הטעינה הסולארית של קסיו, יכול להציג זמנים של 29 ערים שונות בעולם, כולל לוח שנה, שעון עצר, תצוגת יום ותאריך, והרשימה ממשיכה. המחיר של השעון מוערך בכ-700 דולרים.

בונוס קטן לחובבי ה-JDM ותרבות הרכב היפנית – קונימיטסו טקאהאשי עבר תאונה קשה מאוד במרוץ ה-TT הקשוח של האי מאן ב-1962, אחרי ארבעה ניצחונות וארבעה עשר פודיומים בגרנד-פרי העולמי (לימים המוטוGP). לאחר ההחלמה מהתאונה החליט לחזור להתחרות, אך על ארבעה גלגלים, כשהוא קוטף הצלחה גדולה עם הדור הראשון של הניסאן סקיילין GTR האגדית. טקאהאשי היה המנטור של לא אחר מאשר קייצ'י טסוצ'יה, הידוע בכינוי 'Drift King'. טסוצ'יה למד מטקאהאשי את טכניקות הנהיגה, מה שהעניק לטקאהאשי את הכינוי 'האבא של הדריפט'.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

גלריה

תגובה אחת ל הונדה וקסיו מציגות שעון גרנד-פרי במהדורה מוגבלת

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל