מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
הונדה CRF400RX החדש וליין האנדורו של הכנף ל- 2018
גיא בן ברק
צילום: יצרן
הונדה בתחום האנדורו המקצועי ממשיכה בשת"פ המוכר עם יבואן הונדה לאיטליה, רד מוטו, בתחרות הסיקס דייז האחרונה בצרפת חושפת את דגמי האנדורו החדשים לשנת 2018, CRF450RX מוצע באספקה בסוף ספטמבר בעוד CRF250R אנדורו וה-CRF400RX יגיעו לשווקים לקראת ינואר 2018.
CRF400RX – מקצועי ממותן
חידוש משמעותי בתחום האנדורו המשותף להונדה אירופה ורד מוטו איטליה לשנת 2018 – ה-400 אנדורו פותח על בסיס CRF450RX תוך התמתנות לטובת רוכבים פחות מנוסים וירידה במחיר בהשוואה ל-450. המנוע מוקטן בנפח 413 סמ"ק, מותנע חשמלית, האלקטרוניקה עשירה פחות מאשר ה-450 אך עדיין כוללת מערכת emsb לשליטה על מצבי מנוע בהתאם לתנאי האחיזה, מצב 1 לכוח מלא ו-2 לאחיזה מגבלתית. ל-CRF400RX שלדת קורות אלומיניום של ה-450, עם מתלים איכותיים ארוכי מהלך וגלגלי "21/"18 כמו ה-450, אולם עם התאמות לשיפור הגיאומטריה ובכך השליטה כולל הורדת מרכז הכובד. הדגם חוקי לחלוטין לכביש והאבזור הניתן לפירוק.
CRF250R אנדורו 2018 – גלז"כ
רק באוגוסט התבשרנו על מעבר המוטוקרוס רבע ליטר של הונדה, CRF250R, לתפעול שסתומים באמצעות גל זיזים כפול (במקום היוניקאם הייחודי של הונדה) – והיום מציגה הונדה את המנוע החדש גם בגרסת האנדורו. המנוע החדש הוא אובר סקוור קיצוני מבעבר כלומר הקוטר גדל ומהלך הבוכנה ירד, מה שמאפשר להגדיל את קוטר השסתומים, להעלות את הסל"ד ולקבל כ-10% יותר הספק. שלדת ה-250 אנדורו לקוחה מה-450 אנדורו עם התאמות, שיפורי ארגונומיה הוכנסו בפלסטיקה ובמושב, המנוע מותנע חשמלית.
CRF450RX – כמו המוטוקרוס
הדגם המקצועי המתמודד באליפות האנדורו העולמית, גרסת 2018 עם מתלים זהים לאלה של המוטוקרוס אך הקפיצים רכים יותר. שיפורי 2018 כוללים גם אלקטרוניקה לשליטה על כוח המנוע בהתאם לאחיזה וזאת באמצעות שלושה מצבים: 1. כוח מלא; 2. "רך"; 3. "סופר רך".
מאוד אוהב אופנועי שטח