fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

הפעם לא מתיחה – ב.מ.וו S1000RR נוצר במדפסת

הפעם לא מתיחה – ב.מ.וו S1000RR נוצר במדפסת

גיא בן ברק

צילום: יצרן

ביום המתיחות 1 באפריל השנה התעלתה ב.מ.וו עם "המדפסת הניידת שיודעת ליצור חלקי חילוף במקום ומונעת היתקעות.." אבל אין שמץ בדיחה במדפסת שחושפת ב.מ.וו.

בתערוכת דיגיטל חושפת אתמול ב.מ.וו שילדה וזרוע אחורית של הסופרבייק S1000RR שנוצרו במדפסת תלת ממד. חוטי מתכת, ככול הנראה אלומיניום, שימשו בתהליך והיוו בכך פריצת דרך משמעותית של ב.מ.וו שכן עד היום מדפסות אלה עשו שימוש בפלסטיק, מעבר לכך את התוצאה לא ניתן להשיג ביציקה.

ב.מ.וו מסבירה כי הדפסה תלת ממד היא הטכנולוגיה האידילית ליצירת אבי טיפוס, התהליך מהיר פי אינסוף בהשוואה לכול טכניקה מסורתית, מעבר לכך במידה והחומרים והעיצוב מאושרים ברמת האב טיפוס – ניתן להשתמש בהם גם בגרסה הסדרתית, החיסכון בזמן ובמשאבי אדם וכסף הוא בלתי נתפס.

ב.מ.וו מיישמת לראשונה את טכנולוגיית המדפסת לייצור אופנועים – אולם במכוניות שלה כבר מותקנים לא פחות מ-140,000 חלקים שיוצרו במדפסת, הן פלסטיק והן מתכת.

גלריה

התגובות סגורות לפוסט זה.

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל