fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC

חדש בישראל: קאן-אם Maverick R

חדש בישראל: קאן-אם Maverick R

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

עופר אבניר, יבואנית Can-Am לישראל, משיקה את דגמי 2024 של קאן-אם ואת המאבריק R החדש, הדגם הקיצוני והמתקדם ביותר של החברה עד היום – במחיר של החל מ־359,950 ₪.

קאן-אם מעלה את רף הביצועים של משפחת ה־Maverick עם דגם ה־R החדש, סייד-ביי-סייד דו-מושבי וספורטיבי, בעל ממדים גדולים, מנוע חזק, עיצוב קשוח ומתלים מתקדמים.

ה־Maverick R החדש מצויד במנוע רוטאקס 999T, מנוע שלושה צילינדרים מוגדש טורבו בנפח 999 סמ"ק, המייצר 240 כ"ס ומשודך לתיבת 7 הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים שפותחה ע"י קאן-אם ולראשונה גם לווסת שחרור לחץ עם בקרה אלקטרונית. למנוע 4 מצבי נהיגה, מצב Normal עם תגובת מצערת חלקה והעברות הילוכים בסל"ד ביניים, מצב Sport עם מצערת חדה יותר והעברות הילוכים בסל"ד גבוה יותר, מצב Sport+ המחדד את תגובת המצערת למקסימום ומונע בעזרת מערכת ART השהייה בפעולת הטורבו, ומצב קאסטום להתאמה אישית לנהג. בכל אחד ממצבי הנהיגה, ניתן גם להעביר הילוכים בצורה ידנית מגלגל ההגה.

שלדת צינורות הפלדה הקשיחה בעלת כלוב לחיזוק נוסף, יש לה מתלים קדמיים בעלי מבנה לא קונבנציונלי, המספקים מהלך גלגלים גדול של 63.5 ס"מ, בעזרת בולמי זעזועים של פוקס ומערכת ה־Smart-Shox האלקטרונית. מאחור מהלך הגלגלים עומד על 66 ס"מ, רוחבו של המאבריק R עומד על 195.6 ס"מ (77 אינץ'), בסיס הגלגלים באורך 2.74 מטר ומרווח הגדול עומד על 43 ס"מ. על גלגלי האלומיניום בקוטר 16 אינץ' מותקנים צמיגי Tenacity XNR ITP במידות 32x10Rx16.

מערכת הבלימה של המאבריק R בעלת ארבעה דיסקים בקוטר 265 מ"מ, אליהם מוצמדים קליפרים תלת-בוכנתיים בקוטר 32 מ"מ מקדימה ודו-בוכנתיים בקוטר 30 מ"מ מאחור. בתא הנהג יש מושבי Ergo-Lok עם ארבעה ממדי כיוון, והגה ולוח מחוונים חדשים, מאחוריהם תא אחסון עם שקע USB. שאר המידע החיוני והתפריטים שלא נמצאים על הצג שמעל ההגה, נמצאים בצג מולטימדיה בגודל 10.5 אינץ' בעל קישוריות בלוטוס, המשמש גם לשליטה במוזיקה, לניווט, תצוגת מצלמה קדמית ואחורית ולמידע נוסף. כמו כן, לנוסע תא אחסון ותא כפפות, בנוסף למחזיקי כוסות בקונסולה המרכזית.

תאורת ה־LED הקדמית גם עוקבת פניה, בחלק מרמות הגימור, ומאחור יש מערכת מודולרית להתקנה של אביזרים מקוריים, דוגמת פתרונות אחסון נוספים. לישראל ה־Can-Am Maverick R מגיע ברמות הגימור הבכירות ביותר, ה־X rs וה־X rs Smart-Shox, מחירן 359,950 ₪ ו־369,950 ₪, בהתאמה, והן מצוידות בחבילת אבזור הכוללת בין היתר גם מערכת שמע-גג של JL Audio.

רם עוזיאל, סמנכ"ל עופר אבניר: "קאן-אם עושים זאת שוב, עם הצבת רף חדש. לאחר שחשבנו שהגענו לתקרת רמת הביצועים עם סדרת דגמי המאבריק X3, דגמי 2024 של קאן-אם מציגים את המאבריק R החדש שמנפץ את כל מה שהכרנו על חווית נהיגת שטח ספורטיבית. המאבריק R הוא ללא ספק הבשורה הכי משמעותית ומלהיבה של היצרן בשנים האחרונות. הכלי פורץ דרך בכל פרמטר, עם ביצועים יוצאי דופן, טכנולוגיה מתקדמת לטובת יכולות ניהוג וחווית נהיגה משופרת עם בטיחות לא מתפשרת, כשהכל עטוף עם עיצוב חדשני מרהיב. עם מנוע בהספק 240 כ"ס, תיבת הילוכים חדשנית מסוג DCT מהשורה הראשונה, ושלדה ומתלים שירתמו את הכוח הזה ויחברו אותו הכי טוב לשטח, ה-Maverick R החדש תוכנן ונבנה לנהגים התובעניים ביותר שרוצים את הקצה".

 

 

 

 

תגובה אחת ל חדש בישראל: קאן-אם Maverick R

  1. בלי כסף
    הזמנתי אחד גם לחמותי, בצבע שחור

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל