fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

טריומף חושפת את הטייגר ספורט 660 החדש

טריומף חושפת את הטייגר ספורט 660 החדש

אסף לביא

צילום: יצרן

אחרי מספר טיזרים ותמונות, טריומף חושפת רשמית את דגם הכניסה החדש שלה לעולם האדוונצ'ר, על בסיס הטריידנט 660, עם 80 כ"ס, 6.5 קג"מ, משקל רטוב של 206 ק"ג וחבילת אלקטרוניקה מרשימה.

הטייגר ספורט 660 החדש של טריומף, כמו הנייקד טריידנט עליו הוא מבוסס, מיועד להיות דגם כניסה לעולם האדוונצ'רים ולהתחרות בדגמים מוטי הכביש של המותגים היפנים – בעיקר בטרייסר 7, הוורסיס 650 וה־NC750X – כשהוא חולק מכלולים רבים עם אחיו הנייקד, כולל מנוע הטריפל בנפח 659 סמ"ק המייצר גם כאן הספק של 80 כ"ס ב־10,250 סל"ד ו־6.5 קג"מ ב־6,250 סל"ד, מערכת המתלים של Showa עם מזלג הפוך בקוטר 41 מ"מ, בעלת מהלך מעט ארוך יותר של 150 מ"מ ובולם אחורי בעל ברז כיוונון עומס קפיץ ומהלך זהה, מערכת הבלימה של ניסין מציעה צמד דיסקים בקוטר 320 מ"מ מקדימה ודיסק בקוטר 255 מ"מ מאחור, צמיגי מישלין Road 5 במידות 120/70-17 מקדימה ו־180/55-17 מאחור ובדומה לטריידנט, גם את הטייגר ניתן לרכוש בגרסה המותאמת לרישיון A1.

טריומף שמו לעצמם למטרה ליצור אופנוע שיוכל להוביל את הקטגוריה בביצועים ואבזור, לכן מעבר להספק הגבוה ביותר בקטגוריה, הטייגר ספורט 660 מצויד בחבילת אלקטרוניקה מכובדת הכוללת בקרת אחיזה הניתנת לניתוק, שני מצבי מנוע – Rain ו־Road – המשנים את תגובת המצערת ובקרת האחיזה, מערכת ABS, תאורת LED היקפית וצג TFT, שבעזרת מערכת My Triumph האופציונלית מציג ניווט, שליטה במצלמת GoPro בטלפון ובמדיה.

תנוחת הרכיבה של הטייגר ספורט 660 זקופה, עם מושב בגובה 835 מ"מ, מיכל דלק צר בנפח 17.2 ליטר וכידון רחב. בסיס הגלגלים באורך 1,418 מ"מ, זיוות ההיגוי בת 23.1º, המפסע 97 מ"מ, אורכו הכללי של הטייגר עומד על 2,071 מ"מ, רוחבו 834 מ"מ וגובהו 1,315 מ"מ. העיצוב של הטייגר ספורט 660 חד ומודרני, שואב השראה מדגמי הטייגר השונים מהשנים האחרונות, עם תאורת LED כפולה בחזית מעליה מגן מתכוונן שנע באמצעות פעולה ביד אחת לטווח של 85 מ"מ. כמצופה מאופנוע המיועד גם לתיור, על הזנב תמצאו ידיות אחיזה גדולות למורכב וגם מגרעות להרכבת ארגזי צד מקוריים, כמו גם אופציה להרכבת סבל שיכיל ארגז שלישי, כמו זה המקורי בנפח 47 ליטרים שמציעה טריומף.

הטייגר מוצע בשלוש אופציות צביעה, כחול ושחור, אדום וכסוף-גרפיט וכסוף-גרפיט ושחור. בטריומף מצהירים שעלויות התחזוקה של הטייגר זולות ממתחריו בכ־17% בחלקים ובכ־30% בזמני העבודה, זאת לפי מחירי הטיפולים לשלוש שנים, שמתבצעים כל 12 חודשים או 16,000 ק"מ. כמו שאר דגמי טריומף, גם הטייגר ספורט 660 נמכר עם אחריות לשנתיים ללא הגבלת ק"מ. מחירו באנגליה עומד על 8,450 ליש"ט כ־950 ליש"ט יותר מהטריידנט 660. טריומף מציעה מגוון רחב של כ־40 אביזרים אופציונליים, ביניהם ארגזים מקוריים, קוויקשיפטר דו-כיווני, מערכת הקישוריות My Triumph ועוד. הטייגר ספורט 660 יחל שיווקו העולמי בינואר 2022, וצפוי להגיע גם לישראל.

כל חדשות מגזין מוטו ישירות לסלולרי

תגובה אחת ל טריומף חושפת את הטייגר ספורט 660 החדש

  1. מתחרה לטרייסר 700 המצוין. אבל בטח יקר בהרבה.
    מעניין שהם בחרו בדיוק באותם צבעים של הטרייסר. 🙁 מקוריות איפה? לא אצלכם כנראה. באסה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל