fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70

מידלנד ו־Anachoic בשיתוף פעולה חדש

מידלנד ו־Anachoic בשיתוף פעולה חדש

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יח"צ

יצרנית מערכת ה־HAALO הישראלית, להתרעה מפני תאונה לדו-גלגלי, יוצאת בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם יצרנית הדיבוריות האיטלקית שיאפשר תמיכה של מוצרי מידלנד במשוב השמע המרחבי של מערכת הסיוע לרוכב.

חברת Anachoic הישראלית מייצרת את ה־HAALO, מערכת סיוע מתקדמת לרוכב (ARAS), המשמשת לזיהוי והתראה ומניעת תאונות לרוכבי דו-גלגלי, בעזרת סורק מיקרו-רדאר המותקן על הכלי או על הקסדה ומספק זיהוי סכנות היקפי והתראות התנגשות מקדימה ומאחור, ההתראה מועברת בצורה של משוב שמע מרחבי, שבזכות שיתוף הפעולה החדש ישודר ישירות למערכת השמע של מידלנד, כשהיא תהיה הראשונה לאפשר את החיבור הייחודי בין המערכות.

מידלנד האיטלקית מייצרת טכנולוגיות בתחום התקשורת, היא מוכרת בעיקר בזכות מערכות שמע בלוטוס לקסדה אותן היא משווקת מעל 18 שנים. שיתוף הפעולה נוצר בעזרת היבואן המקומי של מוצרי מידלנד, חברת שחורי תקשורת, שחיבר את היצרן האיטלקי עם חברת Anachoic הישראלית.

ג'ון מייסטר, מייסד שותף וה־COO של Anachoic: "כל מי שמכיר מישהו בתעשיית האופנועים, מכיר את Midland ואת מערך מוצרי התקשורת החדשני שלה, לא יכולנו להיות נרגשים יותר מההזדמנות לשתף פעולה עם אחת החברות המובילות בתחום זה, להרחיב את הסיוע שלנו לרוכבים ברחבי העולם, ולקדם את המשימה שלנו להשגת בטיחות לרוכבים".

גבריאלה טורג'יאני, סגן נשיא Europe Midland: "אני גאה מאוד בשותפות זו עם Anachoic ,חברת סטארטאפ חדשנית ומוכשרת. בטיחות הרוכבים בכל רחבי העולם הינה תמיד בראש סדר העדיפויות שלנו ואחד מהיעדים העיקריים שלנו. עם שותפות זו, אנו בטוחים שנוכל להגיע לרמת הבטיחות הגבוהה ביותר שנראתה אי פעם בשוק הכלים הדו-גלגליים".

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל