fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC

עשור ביחד: טריומף ו־DGR חושפים בונוויל במהדורה מוגבלת

עשור ביחד: טריומף ו־DGR חושפים בונוויל במהדורה מוגבלת

כתב: אסף לביא בנארי | צילום: יצרן

לכבוד עשור של שיתוף פעולה עם DGR, טריומף חושפת מהדורה מוגבלת ל־250 יחידות של הבונוויל בלבוש חליפת שחור-לבן ועיטורי זהב; האופנוע מספר 001 שמור לתורם הגדול ביותר באירוע הרכיבה.

אירוע הרכיבה השנתי The Distinguished Gentleman’s Ride (ר"ת DGR) מוציא מאז 2012 עשרות אלפי רוכבים בכל העולם שלוקחים חלק ברכיבה, בלבוש מסוגנן ועל אופנועים קלאסיים מכל הסוגים, לצורך העלאת המודעות ולגיוס כספי מחקר לסרטן הערמונית. מזה עשר שנים טריומף העולמית נותנת חסות לאירוע 'רכיבת הג'נטלמנים המכובדים' הנחגג ביותר מ־800 ערים שגייס יותר מ־37 מיליון דולר.

לציון המאורע חושפת טריומף את ה־Bonneville T120 Black DGR Limited Edition. מאחורי השם הארוך נמצאת מהדורה מוגבלת של הבונוויל, 250 יחידות בלבד, שיקבלו סכמת צבע ייחודית בשחור ולבן, בהשראת מראה חליפה מהודרת קלאסית, עם לוגואים של DGR ועיטורי זהב, ומושב חום עם תפירה בסגנון רטרו.

זו לא הפעם הראשונה שטריומף מציגה מהדורה מוגבלת לכבוד רכיבת הג'נטלמנים המכובדים, אך בשונה מפעמים קודמות, הפעם יותר מרוכב אחד יהנה מאופנוע שכזה, שכן בשנים עברו נבנה אופנוע אחד בלבד בכל שנה, שניתן לתורם הגדול ביותר. ב־2022 טריומף ויצרנית הגיטרות גיבסון יצרו "סט תואם" של בונוויל T120 וגיטרת Les Paul Standard, בעיצוב מחווה לגיטרה האייקונית מ־1959, ובשנה לפני כן הייתה זו מהדורה מוגבלת של הת'ראקסטון RS.

כל יחידות המהדורה המוגבלת ממוספרות כמובן, כשהאופנוע מספר 001 שמור לתורם הגדול ביותר של ה־DGR ב־2023. האופנועים יסופקו עם תעודה המוכיחה את אותנטיות האופנוע, עם מספר השלדה ומספור המהדורה המוגבלת, עליה חתומים מייסד ה־DGR ומנכ"ל טריומף. בנוסף, טריומף תהיה ספקית הביגוד הרשמית של ה־DGR השנה ותמכור מגוון פרטי לבוש מיוחדים לרגל האירוע, גם הם בייצור מוגבל, כשחלק מהרווחים ממכירת הביגוד מיועדים לתרומה.

לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל