מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
קלן 2022: מהדורת בונד לטריומף Speed Triple 1200 RR
כתב: אסף לביא בנארי | צילום: טריומף
טריומף חוגגת 60 שנה לסדרת סרטי ג'יימס בונד ומציגה בתערוכת קלן Intermot 2022 דגם נוסף לשיתוף הפעולה ביניהן – מהדורת בונד מוגבלת של 60 יחידות לאופנוע הספורט-קלאסיק של היצרנית, הספיד טריפל 1200 RR.
שיתוף הפעולה בין היצרנית הבריטית לאייקון הבריטי החל בהופעתם של אופנוע טריומף בסרט ה־25 בסדרת סרטי ג'יימס בונד, No Time To Die (לא זמן למות), אחריו הציגה טריומף שתי מהדורות בונד מוגבלות בייצור לדגמי ה־Scrambler 1200 וה־Tiger 900, וכעת לכבוד 60 שנות בונד ו־25 סרטים מציגה טריומף מהודרת בונד חדשה, הפעם לספיד טריפל 1200 RR.
ה־Speed Triple 1200 RR Bond Edition מקבל סכמת צבע מיוחדת המשלבת שחור בגימור מבריק וגימור מט, גרפיקה הכוללת את שמות כל סרטי בונד על מיכל הדלק, לוגו 007 בצדיו, מתאר קנה האקדח המפורסם מפתחי הסרטים על מסכת החזית, עיטורי זהב בעבודת יד ולוגואים מוזהבים.
עוד בנושא: קלן 2022: הונדה חושפת את ה־CB750 הורנט החדש
הייצור של המהדורה מוגבל ל־60 יחידות בלבד, עם מספור של כל יחידה על משולש ההיגוי העליון, כשהרוכשים יקבלו גם כיסוי אופנוע ייחודי, ייעודי לדגם ועם מיתוג ג'יימס בונד, שמיועד לשמור על האופנוע כשהוא בחניה – או באופן ריאלי יותר, בסלון הבית – לצידו יוכלו הרוכשים להציג את תעודת האותנטיות החתומה שתסופק עם האופנוע.
טריומף מגדירה את הספיד טריפל 1200 RR כפרשנות מודרנית לקפה רייסר ואופנוע הספורט האולטימטיבי לכביש הציבורי, הוא בנוי על בסיס הספיד טריפל 1200 RS ומצויד בחצי פיירינג בעיצוב קלאסי, מתלי אוהלינס סמי-אקטיביים, חלקי מעטפת מקרבון פייבר וצמיגי פירלי דיאבלו סופר קורסה SP, כמו גם תנוחת רכיבה קרבית יותר.
מנוע הטריפל בנפח 1,160 סמ"ק, שהוצג לראשונה בדגם ה־RS, מייצר הספק של 177.5 כ"ס ב־10,750 סל"ד ומומנט של 12.7 קג"מ ב־9,000 סל"ד. ה־RR מצויד בצג TFT בגודל 5 אינץ' עם קישוריות בלוטוס, 5 מצבי רכיבה, חיישן מדידת אינרציה (IMU) שש-מצבי, קוויקשיפטר דו-כיווני, בקרת אחיזה, אנטי-ווילי, קורנרינג ABS, תאורת LED היקפית, בקרת שיוט ומפתח חכם, בנוסף לבולמי אוהלינס Smart EC 2.0 סמי-אקטיביים, מערכת בלימה של ברמבו מסדרת Stylema וצמיגי פירלי Diablo Supercorsa SP V3 ספורטיביים. בהשוואה ל־RS תנוחת הרכיבה של ה־RR ספורטיבית ורכונה יותר, בזכות כידון קליפ-און נמוך ורגליות גבוהות יותר.
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Whatsapp לחצו כאן
לחדשות מגזין מוטו ישירות ל־Telegram לחצו כאן