fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה

בראש השנה: הרכיבה המסורתית למצדה

בראש השנה: הרכיבה המסורתית למצדה

אופיר דואק

צילום: טל שביט

ראש השנה מתקרב וגם השנה יצא הטיול המסורתי של פורום האופנועים בתפוז אל מצדה. היוזמה לטיול החלה בדיוק לפני 10 שנים בקרב מספר חברים שהחליטו לפתוח את השנה החדשה בצפייה על הזריחה מעל מצדה. עם הזמן היוזמה עברה תאוצה והפכה להיות מסורת מוצלחת לא רק בקרב גולשי הפורום אלא בקרב הקהילה הדו-גלגלית כולה.
במהלך העשור האחרון הפך הטיול המסורתי גם כמחווה וזיכרון לרוכבים שאינם איתנו עוד ובראשם נתנאל שנהרג בשנת 2004 בתאונת אופנוע עם חברתו שקד.

בשנה שעברה הוקדש הטיול למצדה גם לזכרו של טל שביט ז"ל שהיה מלווה את הטיול. כ-1,500 רוכבים ומורכבים על מגבון קטנועים ואופנועים הגיעו אל מצדה אשתקד והטיול הפך לאירוע מרגש במיוחד כשפגשו את שם בני משפחת שביט שהגיעו אף הם.
גם השנה יערך הטיול למצדה בערב ראש השנה, בלילה שבין ה-16 ל-17 בספטמבר, והוא יהיה פתוח לכל קהילת הרוכבים, מתחילים וותיקים, על כל סוגי הכלים. ההתכנסות לטיול תעשה בחניון "חצי חינם" באזור התעשיה המערבי של ראשון לציון בשעה 1:15 כשקבוצות רוכבים נוספות יתכנסו בחיפה וירושלים ויצטרפו אל החבורה המובילה.

פרטים נוספים על הטיול, ציר תנוע, לוח זמנים ונהלי בטיחות חשובים תוכלו למצוא בשרשור המיוחד שנפתח בפורום האופנועים של תפוז וגם בדף הפייסבוק של האירוע.
שתהיה לכולנו שנה טובה ובטוחה.

גלריה

תגובה אחת ל בראש השנה: הרכיבה המסורתית למצדה

  1. טוב אם יוקדש הארוע השנה לזכרו של טוביה ליבוביץ ז"ל
    אבי האופנוענות בארץ

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל