מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
קאברג שחורי 205 על 35
בנלי שורת MENU
עופר אבניר קוביה שמאל
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
קונה אופנוע
הארלי שמאל
גלאי רדאר קוביה
סטפן
ברקום שמאל
לרט
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
בנלי שמאל עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

החל שיווקם של צמד קטנועי ב.מ.וו

החל שיווקם של צמד קטנועי ב.מ.וו

אופיר דואק

צילום: יצרן

לפני כשנה הציגה ב.מ.וו בתערוכת מילאנו צמד קטנועים גדולים ומסוגננים: ה-C600 ספורט וה-C650GT. שמות הקטנועים אמנם שונים אבל הבסיס זהה לחלוטין ועיקר ההבדלים הינם בקוסמטיקה ובכיול בהתאם ליעוד. האחד בעל ניחוח ספורטיבי והשני בעל אופי תיורי יותר ולשני הקטנועים מטרה זהה: להכניס את ב.מ.וו לנישת הקטנועים הגדולים שהולכת וצוברת תאוצה בעולם, וגם בישראל, על חשבון אופנועי אמצע הדרך בנפחי הביניים.
כעת לאחר עיקוב קל מצד ב.מ.וו בתחילת הייצור מגיעים שני הקטנועים גם לישראל ויש להם חשיבות גדולה עבור היבואנית 'דלק מוטורס'. כחלק מהאסטרטגיה החדשה של מותג ב.מ.וו בישראל, צמד הקטנועים אמור להכפיל את מכירות הרכב הדו-גלגלי של ב.מ.וו בישראל ובהתאם לכך התמחור האטרקטיבי ביחס למלך קטגוריית קטנועי העל הימאהה טימקס. מחירו של ה-C600 ספורט עומד על 77,600 ש"ח, כ-3,000 ש"ח מהטימקס אך כ-8,000 ש"ח יותר מאשר ההונדה אינטגרה. ה-C650GT יימכר תמורת 80,600 ש"ח אך אם משווים אותו לקטנועים היוקרתיים מיפן, הסוזוקי בורגמן וההונדה סילברווינג 600, מגלים פער מחיר של  כ-18 אלף ש"ח יותר אם כי צריך לזכור שב.מ.וו נהנית מתדמית יוקרתית הרבה יותר.

כאמור, שני הקטנועים חולקים בסיס מכאני זהה שעיקרו מנוע 2 צילינדרים במקביל בנפח 647 סמ"ק המספק 60 כ"ס ו-6.7 קג"מ. השלדה כוללת מזלג הפוך מלפנים החבוק על ידי צמד משולשים (כמו באופנוע) כשמאחור ישנה זרוע חד צידית המחוברת לבולם אופקי, ההנעה מתבצעת על ידי שרשרת סגורה הטבולה בשמן והשניים מתגלגלים על חישוקים בקוטר 15 אינטש מלפנים ומאחור. האבזור בשני הדגמים כולל מערכת ABS סטנדרטית, בלם חניה המופעל אוטומטית עם השימוש בג'ק הצד, מחשב דרך ומשקף מתכוונן (חשמלית ב-GT) ל-GT מושב גדול ונמוך יותר עם משענת גב, חללי אכסון גדולים יותר ואופציות לאבזור נוחות נוסף.

ב.מ.וו C600 ספורט/C650GT – מפרט טכני

  ב.מ.וו C600 ספורט ב.מ.וו C650GT
מנוע טווין מקבילי, 647 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר, גל זיזים עילי כפול, קירור מים  טווין מקבילי, 647 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר, גל זיזים עילי כפול, קירור מים
הספק 60 כ"ס ב-7,500 סל"ד 60 כ"ס ב-7,500 סל"ד
מומנט 6.7 ק"גמ ב-6,000 סל"ד 6.7 קג"מ ב-6,000 סל"ד
קדחXמהלך 66X79 מ"מ  66X79 מ"מ
יחס דחיסה 11.6:1 11.6:1
הזנת דלק הזרקת דלק, גופי מצערת 38 מ"מ הזרקת דלק, גופי מצערת 38 מ"מ 
תמסורת/הינע סופי תיבה רציפה, שרשרת סגורה תיבה רציפה, שרשרת סגורה
מתלים קדמי: מזלג הפוך 43 מ"מ, מהלך 115 מ"מ
אחורי: זרוע חד צידית, בולם אופקי, מהלך 115 מ"מ
 קדמי: מזלג הפוך 43 מ"מ, מהלך 115 מ"מ
אחורי: זרוע חד צידית, בולם אופקי, מהלך 115 מ"מ
בלמים קדמי: דיסק כפול 270 מ"מ, קליפר 2 בוכנות
אחורי: דיסק 270 מ"מ, קליפר2 בוכנות
קדמי: דיסק כפול 270 מ"מ, קליפר 2 בוכנות
אחורי: דיסק 270 מ"מ, קליפר2 בוכנות
צמיגים קדמי: 120/70-15
אחורי: 160/60-15
קדמי: 120/70-15
אחורי: 160/60-15
בסיס גלגלים 1,591 מ"מ 1,591 מ"מ
אורך 215.5 ס"מ 221.8 ס"מ
רוחב 79 ס"מ 82.2 ס"מ
גובה מושב 810 מ"מ 780 מ"מ
מיכל דלק 16 ליטר 16 ליטר
משקל 249 ק"ג (רטוב) 261 ק"ג (רטוב)
מהירות מרבית 175 קמ"ש 175 קמ"ש
0-100 7.1 שניות 7.5 שניות

גלריה

6 תגובות ל החל שיווקם של צמד קטנועי ב.מ.וו

  1. למה הכל הכתבות על הכלים לא בודקים ונותנים מיגע ללקוח, אלה מנועי קימקו ולדרןש 80 אלף על קטנוע כזה זה גניבה.
    מהר מאוד יורידו את המחיר כמו שקרה עם מכוניות BMW וכל מי שיקנה יפסיד הרבה כסף

  2. נראה לי שמטרו הולכים לאכול אותה סוף סוף,בא להם מתחרה רציני עכשיו יתחילו ללקק לנו מישל

  3. איפה ראית שזה מנוע של קימקו?
    תוכל לשים לינק?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל