fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אלבר טריומף קוביה עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מילאנו 2012: ב.מ.וו F800GT

מילאנו 2012: ב.מ.וו F800GT

אופיר דואק

צילום: יצרן

ב.מ.וו ממשיכה לרענן את סדרת ה-F שלה בעלת מנוע הטווין המקבילי. לפני כ-4 חודשים היו אלה דגמי ה-GS (ה-F800 וה-F700 שהגיעו ארצה לאחרונה) ולתערוכת מילאנו הביאו הבאוורים את דגם התיור של המשפחה ששינה את שמו מ-ST ל-GT.
עיקר הטיפול החיצוני התמקד במשטחי צד חדשים לפרינג ולמסיכה (הפנס הקדמי והמשקף נותרו זהים) לצד עיצוב מחודש ל"מיכל הדלק" לטובת חביקה נוחה יותר. מיכל הדלק האמיתי ששוכן במשפחת ה-F תחת המושב הוקטן ב-GT בליטר אחד. המנוע זכה לתוספת של 5 כ"ס ומספק כעת 90 כ"ס ב-8,500 סל"ד ועבור תקנות הרישוי החדשות שיכנסו לתוקף ב-2013 מציעה ב.מ.וו גרסה בעלת הספק מוגבל של 48 כ"ס. נתון המומנט נותר זהה ועומד על 8.8 קג"מ..

השלדה נותרה דומה לזו של ה-ST היוצא אך נעשו מספר שינויים בהם הארכת הזרוע האחורית ב-5 ס"מ שהאריכה גם את בסיס הגלגלים בשיעור זהה, הגדלת מהלך הבולם האחורי ב-15 מ"מ והוספת מערכת המתלים הנשלטים אלקטרונית של ב.מ.וו (ESA) כאופציה. ל-GT חישוקים חדשים וקלים יותר מערכות ה-ABS ובקרת המשיכה הינן סטנדרטיות כחלק מתוכנית הבטיחות של ב.מ.וו שנחשפה השנה.
הרוכב ייהנה מכידון שהוגבה ב-2 ס"מ, ארגונומיה ומתגים חדשים שהופיעו גם ב-F800/700GS כמו גם ממושב שגבוה יותר ב-4 ס"מ מבעבר. רשימת האופציות כוללת סט זיווד חדש ומערכת ניווט משופרת לצד מפלט חלופי של אקרפוביץ' תחליפי החוסך 1.7 ק"ג.

ב.מ.וו F800GT – מפרט טכני

מנוע 2 צילינדרים לרוחב, 798 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר, גל זיזים עילי כפול, קירור מים, הזרקת דלק
הספק 90 כ"ס ב-8,000 סל"ד
מומנט 8.8 קג"מ ב-5,800 סל"ד
קדחXמהלך 75.6X82 מ"מ
יחס דחיסה 12:0
מתלים קדמי – מזלג טלסקופי 43 מ"מ, מהלך 125 מ"מ

אחורי – זרוע חד צידית מאלומיניום, בולם מרכזי, מהלך 125 מ"מ

בלמים קדמי – שני דיסקים 320 מ"מ, ABS

אחורי – דיסק 265 מ"מ, ABS

צמיגים קדמי – 120/70-17
אחורי – 180/55-17
בסיס גלגלים 1,514 מ"מ
גובה מושב 800 מ"מ
מיכל דלק 15 ליטר
משקל 213 ק"ג

10 תגובות ל מילאנו 2012: ב.מ.וו F800GT

  1. מערכת בקרת אחיזה ו"עטיפת" פיירינג מלא. כל מה שהם מייצרים מציג חידושים.

  2. ראיתי שסדרת מכוניות ה7 גם עושה קאמבק.

  3. נראה אופנוע תיור מושלם הצלחתו בארץ תלוייה בתג המחיר שיציבו לו דלק מוטורס

  4. במשך מספר שבועות רכבתי על הכלי והוקסמתי ממנו. קל גמיש תנוחת רכיבה נוחה ומראה סופר יוקרתי לראייה כמות הריר שהזילו עליו בנות ת"א חסכה ממני את הצורך לשטוף ולנקות אותו.
    אני מעריך שתהיה הצלחה לדגם החדש בארץ לחובבי הטורינג עם זיקה ספורטיבית אך כמו תמיד קיים קשר ישיר בין הצלחתו לבין ישיבת התמחור שתערך אי שם במשרדי היבואן.

  5. ראיתי כמה בודדים בצביעת כחול בחילה
    ורק אחד לבן מלוקק ומדהים באזור רעננה.

  6. אני מאוהבת
    אולי עכשיו הבעל הספורטיבי שלי ירכוש כלי מתון וכייפי שגם לי יהיה אומץ לרכוב עליו

  7. רכבו על BMW, תראו שזה הדבר, הן במנוע והן בתצורת התנועה שלו. לבעלי כיס עמוק.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל