fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
voge מוטו24 באנר

מילאנו 2012: אינדורו שתי פעימות לבטא

מילאנו 2012: אינדורו שתי פעימות לבטא

אופיר דואק

צילום: יצרן

לאט לאט, אבל בטוח, בטא האיטלקית ממשיכה להרחיב ולבסס קו דגמי השטח שלה. בשנת 2009 הציגה בטא מנועי 4 פעימות מתוצרת עצמית שהחליפו את מנועי ק.ט.מ ששימשו את סדרת ה-RR שהוצגה ב-2004 ושנה לאחר מכן הציגה את סדרת ה-RS הדו-שימושית בעלת הבסיס הזהה. לתערוכת מילאנו הביא בטא שני דגמים חדשים במשפחת ה-RR, הפעם עם מנועים דו-פעימתיים, גם מהם מתוצרת עצמית. התחום הדו-פעימתי לא זר עבור בטא שמתמחה ביצור אופנועי טריאל דו-פעימתיים וגם אופנועי אינדורו קטנים דו-פעימתיים בנפחי 50 ו-125 סמ"ק כשילדי שנות ה-90' ודאי זוכרים את ה-RR50 שהגיע בזמנו ארצה.

הדגמים הדו-פעימתיים של בטא הם בנפחי 250 ו-300 סמ"ק בעלי בלוק מנוע זהה עם מהלך בוכנה של 72 מ"מ כשהקדח הוא 66.4 מ"מ ו-72 מ"מ בהתאמה. למנועים צילינדר מצופה ניקסיל עם שתי טבעות אטימה, גל ארכובה המורכב משני חלקים וכיסויי מנוע ממגנזיום. הזנת הדלק נעשית על ידי מאייד קהיין 36 מ"מ, מערכת הפליטה היא מבית FMF ושני הדגמים הם בעלי מתנע חשמלי ותיבת הילוכים בעלת 6 הילוכים.
השלדה של דגמים הדו-פעימתיים מתבססת על שלדת דגמי ה-RR  הארבע-פעימתיים אך הגאומטריה שונה במעט עם בסיס גלגלים הקצר במעט ומושב הגבוה בס"מ. מלפנים ישנו מזלג הפוך 48 מ"מ של זאקס ומאחור בולם מתכוונן זאקס בעל תושבת אלומיניום. מערכת הבלימה כוללת דיסקים פרפריים, 260 מ"מ מלפנים ו-240 מ"מ מאחור. המשקל היבש של שתי הגרסאות הוא 104 ק"ג ונפח מיכל הדלק עומד על 8 ליטרים. מחיר שני הדגמים בארה"ב הוא 8,000 דולרים.

מוקדם יותר השנה הודיעה ד.ל.ב מוטוספורט שתייבא את אופנועי בטא לישראל אך טרם ידוע מה המועד המדויק להגעתם. כשזה יקרה קרוב לוודאי שגם דגמי השתי פעימות החדשים ינחתו יחד עם דגמי הארבע פעימות הוותיקים.

גלריה

3 תגובות ל מילאנו 2012: אינדורו שתי פעימות לבטא

  1. במקום להיות תקוע בדרום באיזה מבצע.. הייתי יכול ל"התקע" במילאנו.. לפחות אתם בדוגרי מעבירים לי את החוויה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל