fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

פריימריז בליכוד- חייבים לגשת להצביע

פריימריז בליכוד- חייבים לגשת להצביע

אופיר דואק

זה לא עניין של פוליטיקה, זה עניין מהותי. כבר שנים רבות נמצא הענף הדו-גלגלי תחת איום מתמיד של גזירות הביטוח ועוד תקנות בירוקרטיות שהפכו את האהבה שלנו ליקרה, יקרה מידי. בין אם אנחנו רוכבים בתחביב או מתוך הכרח, משיקול כלכלי או כי הרכיבה היא חלק מה-DNA שלנו, הרוכבים הפכו למטרה. מאז ציפי סמט דרך ידין ענתבי, תמיד קם עלינו פקידון שראה את הרוכבים כנטל כלכלי, כאיום או סתם כסקטור שניתן לרדות בו ולהטיל עליו גזרות מבלי שיתקומם.

אבל אנחנו כן התקוממנו. הוצאנו אלפי רוכבים לכבישים כדי לזעוק את זעקת העושק שאנו חווים בכל פעם שאנו צריכים לחדש את ביטוח החובה שלנו. במסגרת המאבק בגזירות הביטוח התפקדו אלפי רוכבים למפלגת הליכוד כדי ליצור מרכז כוח ולהניע מהלכים מבפנים. הפגנו יכולת אחדות, דבקות במטרה ולבסוף הצלחנו, ולו באופן חלקי. אמנם לא כל מטרות המאבק הושגו אך השנה אושר התיקון לחוק ההעמסה שהביא להנחה מסוימת לחלק מסוים של הרוכבים. לא, עדין לא הכל ורוד ורוב הרוכבים נאלצים לשלם מחירי ביטוח מנופחים מעבר לכל היגיון אבל השיטה עובדת. הוכחנו שיש לנו כוח להניע דברים באמצעות השימוש בכלים שהעניקה לנו הדמוקרטיה.

מחר יערכו הבחירות המקדימות במפלגת הליכוד והתייצבות בקלפי מחר חייבת להיות בראש סדר העדיפויות של כל מי שהתפקד לליכוד והוא בעל זכות הצבעה. לנו הרוכבים שהתפקדו לליכוד וגם אלו שלא מוטלת האחריות לדאוג שהקול שלנו ימשיך להישמע גם בכנסת הבאה. מעבר לכך, הצבעה שלנו אמורה להיות הכרת תודה למי שפעל עבור האינטרסים שלנו. 120 חברים יש בכנסת ישראל ובהם ישנם צדיקים בודדים. שניים מהם, אופיר אקוניס וכרמל שאמה, מתמודדים מחר בבחירות המקדימות ומחובתנו לחזק אותם.

אופיר אקוניס, מספר 107 ברשימה הארצית – כיהן בעבר כיו"ר ועדת הכלכלה עד שנת 2011 והיה מהראשונים לפעול למען הוזלת תעריפי הביטוח לרכב דו-גלגלי ורתם לעניין גם את יו"ר ועדת הכספים משה גפני. בין היתר העביר בועדת הכלכלה תקנות של נסיעה חינם לרוכבי אופנועים בנתיב המהיר לת"א.

כרמל שאמה הכהן, מספר 152 ברשימה הארצית – שימש כיו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת והיה מיוזמי חוק ההעמסה והתיקון לחוק העמסה והחוק לביטול כפל תיאוריות במבחני רישוי במעבר מדרגה לדרגה. כרמל עומד בראש הלובי הדו-גלגלי בכנסת. עוד בטרם התפזרה הכנסת החל כרמל בפעילות לביצוע תיקון נוסף בחוק ההעמסה על מנת להטיב עם הרוכבים ובנסוף התחייב לפעול למען אימוץ תקן לגדרות בטיחות ידידותיות לרוכבים.

חברים נוספים החברים בלובי הגלגלי המתמודדים ברשימת הליכוד הם השר לאיכות הסביבה גלעד ארדן (מספר 108 ברשימה) וחברת הכנסת יוליה שמאלוב ברקוביץ' (מספר 158 ברשימה)

חשוב לזכור שכיוון שהליכוד וישראל ביתנו ירוצו ברשימה משותפת קטן מספר המקומות הריאלים עליהם מתמודדים. ישנם 19 מקומות ריאלים לחברי ליכוד ברשימה הארצית עליהם מתמודדים 26 חברי כנסת מכהנים וזאת מבלי לקחת בחשבון את השריונים לנשים, עולים ולמתמודדים במחוזות השונים. במצב כזה כל קול שנצליח להביא לקלפי הוא חיוני כך שגם אם אינכם חברי ליכוד אבל אתם מכירים חבר ליכוד שראשי להצביע עלינו לדאוג שהוא יגיע לקלפי ויצביע עבור אופיר וכרמל.
אנחנו יכולים להתאונן ולהתלונן עד כמה המדינה דופקת אותנו כרוכבים אבל אם לא נמלא את המשימה שמוטלת עלינו למחר נפסיד לא רק את היכולת לנסות ולשפר את מצבנו אלא גם את הזכות להתלונן.
זה לא עניין של פוליטיקה. זה עניין קיומי.

לרשימת הקלפיות וכתובתן

31 תגובות ל פריימריז בליכוד- חייבים לגשת להצביע

  1. אבל אני מזדהה עם המאמר, חייבים ללכת להצביע כדי שיהיו לענף נציגים בכנסת. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אלמלא היו לנו בכנסת את שני האנשים היקרים האלה

  2. אבל כרמל הוא פוליטיקאי מזן אחר שמילה שלו זה מילה

  3. הוזילו ב-300 שקל לרוכבי 125 סמק
    זה לא מסםיק. היינו צריכים לסגור את המדינה אולי אז זה היה מזיז להם

  4. לא מהפוליטיקאים בפרוטה יוושעו הרוכבים!
    רק המהפכה החברתית תפתור גם את הבעייה הזו ועד אז?
    ל א לרכב! לא לקנות! לא לתקן! שיתייבשו בביצה שיצרו כל העשקנים וירוצו ביללות למחוקקים שלהם.
    רק כך!

  5. הוא אותו זן כמו כולם, רק יותר גרוע. אופורטוניסט שהוליך אותנו שולל. המחירים לא ירדו באגורה ואף עלו.

  6. חושבים על התחת הגדול שלהם שישב בסקודה או בוולוו.. אין להם שום עניין בנו, אנחנו פחות משקל מענף הקשיו

  7. אני לא זז מהבית בגשם בשביל אופיר אקוניס או מועמד אחר. אני פה, מוזמנים להסיע ולהחזיר.

  8. מבחירות לבחירות אני מתלבט יותר ויותר עם מי ניפול הפעם!
    אני בחרתי ואמשיך לבחור, בהחלט אמשיך לבחור. אבל אני לא בונה יותר על אף אחד. תמיד תהיה איזה סאמט או הפקיד ענתבי הזה (אם איני טועה בשמו) שיטרפד מהלכים.

  9. אבל אלך היום לחזק את הכרמל שיחזק אותנו אח"כ.

  10. לכו תרימו את הכרטיס ותבחרו כרמל
    ואקוניס. בואו לא ניהייה כפויי טובה.

  11. כולל את שר האוצר האפס הגדול הזה. וכן לחזק את אופיר ןכרמל.

  12. אבל בואו לא נהרוג את האהבה שלנו לדו גלגלי. תחזקו את כרמל ואופיר אכוניס.

  13. ביבי גאון כלכלי, מדיני וצבאי. אין הרבה כמוהו. כרמל שאמה הכהן נציג חברתי רציני מסור ואחראי. נציג תותח כמו עמיר פרץ יכול היה לסייע לנו באותה המידה. אתם צריכים לשים יותר דגש על בחירת הנציג החברתי שסיכויו בבחירות לנצח מאשר על המפלגה, גם עם זה אומר זיגזוג בין מפלגות (אבל נאמנות לעניין הפחתת ההרוגים והפחתת תעריף הביטוח). הפעם אני עם הליכוד כי אני מעריך את הסיכוי שלהם לנצח כגבוה יותר. מי שעושה לי "צרות" זה דו"גרי. אתם חייבים לשנות את האג'נדה. הפחתת ביטוח רק כאשר תתרמו לכך שכל הרוכבים ישלמו ביטוח חובה (בלי תירוצים שיקר), ועל ידי שתצליחו להוכיח בפועל שהחינוך שאתם מעודדים לו לרכיבה בטוחה הוא לא בטעות "רכיבה מסתכנת", כלומר, תוכיחו שגרמתם לפחות תאונות קטלניות בפועל. פחות תאונות ויותר משלמים והנה לכם צידוק אמיתי שיאפשר יותר מרחב פעולה לפוליטקאי שיבקש לעזור לנו בהפחתת הביטוח, והכי חשוב: יותר רוכבים חברים שנשארים בחיים!!! מקווה שתקחו את עצתי ברצינות.

  14. אני בספק אם בכלל היינו מגיעים למסחרה הזו.

  15. תקראו את המאמר – הוא אומר להצביע בבחירות הפנימיות בתוך הליכוד! יחי ההבדל הקטן.

  16. קראנו, מצביעים היום מי שהתפקדו לליכוד (אני לא התפקדתי). לדעתי, מוסרית אין דבר כזה להתפקד למפלגה אחת ולהצביע לאחרת, אבל עקרונית אתה צודק כי הבחירות לכנסת הם אישיות וחשאיות. אני הצעתי שהמנהלה שלנו לא תתמקד במפלגה, זאת טעות להתפקד לליכוד, צריך לחפש את הפתרון מתוכנו(ראה הצעתי בתגובה 16) ואז לגייס מנהיגים חברתיים שיעזרו לנו (ימין או שמאל, ממש לא משנה). אבל בטוח שהפחתה משמעותית בתאונות גם תקל עלינו את העבודה מול המפקח על הביטוח, גם בלי "עזרה" של פוליטיקאים. קיצר, צריך לשנות כיוון, ויפה שעה אחת קודם.

  17. אפשר להצטער עד אין סוף, ואפשר לעבוד ולהגיע לתוצאה שטל רצה בה. במה אתה בוחר? טל רתם את עצמו לנושא החשוב הזה של בטיחות ותעריפי ביטוח. יש יותר מדרך אחת להגיע למטרה הזאת, אבל כנראה שרק טל יכול היה להוביל את הדרך של טל. ככה זה עם אנשים גדולים שעובדים כאילו היו עשרה ויותר, וטל היה כזה. אני מציעה לשנות דרך, אז לא חייבים מה שאני מציע, אבל חייבים דרך שתתאים למי שמוכן להילחם בעבורה. שוב, הדרך של טל התאימה לטל, ואין ספק שהתוצאות שהוא היה מגיע אליהם היו אחרות (לטובה). המטרה שטל הציב לעצמו, ממתינה ליורש, כמה זמן עוד נמתין? זה תלוי כמה זמן ימשך האבל, הפוליטיקה ומלחמות היהודים. כי לא חסרים כאן ממשיכי דרך מוכשרים (גם שלא כל יום נולד עילוי כטל).

  18. היי
    אני בן 39 רוכב מעל 20 שנה בלי תאונות והביטח לקטנוע שלי עלה בחידוש האחרון כך שבואו לא נעבוד אחד על השני….הפוליטקאים במבחן התוצאה נכשלו כשלון חרוץ גם אם לא בכוונה רעה אלא בגלל יכולת קבלת החלטות משמעותיות ויכולת הנעה של דברים.
    ישבו שנתיים ובשורה התחתונה לכולם פרט לשוליים לכולם עלה הביטוח אז במה לחזק אןתם ולמה לתמוך במי שנכשל.צריכה הערכות של מפלגה חברתית שתטפל בבעיות החברה ויוקר המחייה ובין היתר תשים על סדר היום את העיוות במחירי הביטוח היקרים.בכל העולם השכילו להבין על היתרונות של דו גלגלי (פחות זיהום אויר,פחות פקקים,העלאת פריון בעבודה,השתכרות רבה יותר במקום בזבוז שעות עבודה בפקקים וכו'..)את הפולטקאי הקטן כמו כרמל שאמה ואחרים זה לא באמת מעניין כי כשמעניין אותם משהו הם יודעים לחוקק בחקיקת בזק חוקים תוך יום
    הם מנצלים את מתפקדי הליכוד המטומטמים שגם משלמים מיסי חבר וגם נדפקים כשהביטוח לא יורד…בואו נפסיק עם הטמטום של התפקדות למפלגה כמו הליכוד שרק מעלה מיסים ודופקת בדיוק את אותו ציבור בוחרים שלה!!

  19. "ש" יש מי עושה תאונות ויותר מפעם אחת, כאלו הם הרוכבים המסתכנים בסדום ערד, נופלים, שוב נופלים, החליפה מגינה עליהם, עד שפעם אחת מתרסקת להם הרגל (או שהם נהרגים). ואז הביטוח משלם את הפלטינה, את המשכורת שאבדה, את השיקום, ובכספי הפיצוי על מרכיב סבל וכאב הם קונים אופנוע חדש…כדי לחזור לסדום ערד ושוב חוזר חלילה. זה רק בישראל!!! אה, והם גם יכתבו ויעודדו להימנע מתשלום ביטוח החובה "כדי להעניש" את הביטוח, אבל הם מענישים אותי ואותך, כי פחות משלמים זה מייקר את הפרמייה. גם זה רק בישראל!!! וכמובן כדי להראות תמימים ומשכנעים הם יסבירו לך כמה חשוב מיגון מלא, כי צריך לפרנס את חנויות האביזרים, אבל הסטטיסטיקה מוכיחה שרק לקסדה (ולא חייבת להיות מלאה) יש תרומה בהצלה מתאונה קטלנית (וגם זה רק ב 50% מהמיקרים). אנשים כמוך וכמוני מוכיחים שאפשר לרכב עשרות שנים בלי נפילה אחת ובלי סריטה אחת (טפו טפו), ואז גם לא צריך פיסת מגן אחת. ההנהגה שלנו מכורה לאנדרנלין ולהסתכנות שברכיבה ספורטיבית על כביש ציבורי, ואנו לא נפסיק לשלם על ביטוח החובה ביוקר כדי לממן להם את התחביב היקר שלהם. זה רק בישראל!!! כי במכל מקום אחר בעולם, על רכיבה ספורטיבית (ומסתכנת) משלמים תעריף ביטוח ספורטיבי. זה לא הפוליטיקאים שיושבים בכנסת, זה החברים שלנו מהאתר הזה ודומיו. סליחה על ההכללה, זה פשוט מרתיח אותי!!!

  20. לשיטתך אם כולם ירכבו בזהירות אז הכל יהיה בסדר גם אם נרכב בכפכפים וחוטיני בלבד. על מה אתה מדבר? חסרי נהגי מכוניות פסיכים שחותכים נתיבים בלי להסתכל במראות, חוצים קוי הפרדה, עוברים באור אדום? חסר פסי צבע מחליקים שרגע של אי תשומת לב ואתה נמרח על הרצפה?
    אתה יכול להיות הרוכב הכי זהיא בעולם על טוסטוס שמגיע ל-80 קמש ועדין להיקלע לתאונה.
    הביטוח גבוה לא בגלל שיש כמה מתאבדים שעושים שטויות על הכביד, הביטוח גבוה כי רוב התאונות נגרם בגלל טעויות רוכב תמיות שהן תומאות של הכשרה לא מתאימה, תשתית לא סלחנית או סתם נהגים מתנקשים בכביש שחושבים שהכביש שיך לאמא שלהם.

  21. ראבק {סליחה} אפשר להעיף מפה את ה"אני" ה…. הזה ?נראה לי כמו סמאראס עם איזה פאקקטה 125 בן 10 שבוכה כל הזמן ומשועמם.

  22. לשיטתי? זה לא לשיטתי האישית. נערכו מחקרים רציניים בתחום. בעוד שטכנולוגיה ושיפור תשתיות סייעו מאוד למכוניות, לגבי אופנועים טרם נמצא פיתרון יעיל. ניסו כל מיני כריות אוויר מצחיקות לאופנוענים אבל לא נמצא הגנה לאופנוען חוץ מקסדה שיעילותה במניעת תוצאת מוות הוכחה כ 50%. ויש לציין 50% בלבד!!! מכוניות לא רואות אותנו, גם זה הוכח. אני מתרחק מדפנות של מכוניות, אף נהג לא יחתוך אותי, כי אני יודע להיזהר (וזה לא מה שמלמדים בקורסים לרכיבה מסתכנת). אם כולם ירכבו כמוני, זה לא אומר שיפסיקו להיות הרוגים בכביש, אבל בהחלט כמות ההרוגים על דו-גלגלי תתיישר עם הסטטיסטיקה הכללית ואז גם מחירי הביטוח יהיו כמו לרכבים. אבל אז מי יממן לרוכבים המטורפים את התחביב המסוכן שלהם? אתה מבין, נתנו לחתול לשמור על השמנת. תשאל כל סוכן ביטוח מתחיל מה הפרמייה לביטוח חיים של מי שעיסוקו מסוכן ותראה מה מחיר הסיכון, פרמיות של עשרות אלפי שקלים. במקום שרוכב בסדום ערד ישלם פרמיה של 30,000 ש"ח כול אחד מאיתנו משלם רק כמה אלפים והנה נוצר מכשיר סבסוד לאופנוענים הספורטיביים המסתכנים. תגיד לי, לא להתפוצץ מזה? השאלה היא לא איך יוצרים את השינוי, השאלה היא למה הפוסטים שלי מתפרסמים כאן? והתשובה עשויה להיות די מעודדת. גם הם כבר מבינים שיש לשנות את השיטה(כנראה שגם להם, תודה לאל, נמאס למות על גדרות בלי קשר לפלסטיקים צהובים). הם רק מחפשים את העץ לרדת ממנו. לפרסם את הפוסט הזה, זה סוג של עץ. כל הכובד!!!

  23. בלהט הדברים נוח לי להשתמש בהכללה "רוכבי סדום ערד" כטיפוס של רוכבים מסתכנים. אבל יש כמובן עוד שני קבוצות אדישות לסיכון: (1) חברות השליחויות. שליח מקצועי לומד לשמור על עצמו, אבל יש מלא שליחים צעירים מתלהבים שנפצעים כל הזמן, רובם לא חוזרים לשליחויות, אבל על הפציעות שלהם אנו משלמים ביוקר. (2). צעירים בכלל בקבוצת הגיל של עד 25 – 27 הסיכוי שלהם להיות מעורבים בתאונה גדול משמעותית, ותאונה על אופנוע היא עם פוטנציאל נזק גדול (לעומת נהג צעיר במכונית). אומנם פרמית הביטוח לצעירים, ולנפחים גדולים גבוהה יותר, אבל לא בשיעור שמכסה על הנזקים שהם יוצרים. אז הסיבסוד שאני ודומי מסבסדים הוא לא רק לחברים מ"סדום ערד", הוא גם לעסקי השליחויות, ולצעירים שבחבורה. אני מתקיף כאן בעיקר את החברים מ"סדום ערד", כי ההנהגה שלנו בנויה להבנתי מהאוכלוסיה הזאת. כיוון שאין להנהגה תחליף, על כן יש מקום ששינוי יבוא דווקא מהכיוון שלהם, ויחלחל לעסקי השליחויות ולצעירים. כי יש מה לעשות, וזה לא קשור למעיל מיגון ולקסדה שלמה ולכפפות ולקורסי רכיבה מסתכנת. הפתרון מתחיל בזה שאותם אוכלוסיות סיכון, או שישלמו לבד את הפרמיה של הסיכון שהם יוצרים (לא יקרה בחיים), או שיתאמצו לסכן את עצמם פחות, ואז כולנו נשלם פחות, שזאת התוצאה הכי הגיונית. מדובר במהפכה תפיסתית תרבותית, לא המכוניות אשמות, לא לחפש אשמים, אלה לקחת אחריות ולרכב אחרת (אנשים כמוני הוכיחו כבר שזה אפשרי). כל עוד המצב נשאר כפי שהוא, לפחות שיפסיקו לקשקש לי במוח על מאבקים להפחתת הביטוח. זה פשוט לא לעניין. תודה.

  24. בהתחלה הרצון היה טוב. אם יש מבוכה היא לכאורה של מי שהלך להצביע (דגש על "לכאורה"). היו שם כמה עשרות בלבד. כמה עשרות זה לא כוח אלקטוראלי. אופנוען פלוני שהבטיח תמיכה לחבר כנסת כגון כרמל שאמה בתמורה להפחתת ביטוח חובה, לכאורה נדפק פעמים: גם משלם היום יותר לביטוח החובה, וגם יצא פיתה כי כוח אלקטוראלי ירד לאפס (למרות שיש בארץ מעל 100,000 אופנוענים). לכאורה צריך להתחיל את כל המאבק על הביטוח מחדש. הרבה מתלוננים, אני גם הצעתי דרך כיצד ואיך (ראה לדוגמה בתגובה 25). עכשיו זה לכאורה בידיים של אותם עשרות בודדות שהם הליבה והרוח החייה מאחורי סצנת האופנועים בארץ, אף אחד לא הולך לגנוב להם את הבכורה, אבל גם הסברתי מדוע אין להם מוטיבציה להפחית את הביטוח, וזה למה אני כותב למעלה "לכאורה". כי רוב האופנוענים מסבסדים להם את התחביב היקר והמסוכן שלהם: רכיבה ספורטיבית על כביש ציבורי. קיצר- מי שהלך להצביע אין לו מבוכה ולא חצי מבוכה, הם ניהלו לעצמם יופי של קמפיין להנצחת המצב שמיטיב איתם. 90% מהרוכבים הם קטנועיסיתים תמימים, אלו עם הכלים הכבדים שמסתכנים ב"סדום ערד", משרדי השליחויות, וסתם פרחחים צעירים, שהם המיעוט המסתכן שנקטל בכבישים, הם שסידרו לעצמם תעריף ביטוח חובה מסובסד על ידי ייתר הרוכבים השפויים. סליחה שאני לא איש בשורות. לפחות לקחנו מהם את הכוח האלקטוראלי, והם לא לקחו מאיתנו את החלום להפחית את שיעורי הביטוח. נראה מה יהיה? בינתיים שוב חידשתי ביטוח חובה, ושוב בעלות דימיונית, אבל נסבלת. זה שם המשחק, ולא צפוי שינוי בקרוב. מצטער אם אינני איש בשורות. ככה זה, ברוך הבא לישראל.

  25. רק רוכבים ספורטיבים ושליחים מתים על הכבישים? זו אמירה מטופשת. בערב ראש השנה נהרג חבר טוב שלי, בחור צעיר בן 28 ואב לשני ילדים קטנים שכל חטאו שרכב על קטנו כדי להגיע למקום עבודתו. הוא לא היה שליח מופרע, הוא לא היה רוכב ספורטיבי מתאבד. הוא פשוט רצה לחסוך את הפקקים ולהרוויח זמן איכות עם ילדיו אלא שרוצח שלא ציית לתמרור אין פניה שמאלה החליט לפנות ולהוריד אותו מהכביש. לצערנו יש לא מעט רוכבים כאלו תמימים שמתים בגלל נהגים רוצחים וסיבות אחרות אבל לך לא מפריע להאשים את כל העולם בביטוח היקר של "רוכב" זהיר כמוך. תעשה לעמך טובה ואל תדבר על דברים שאתה לא מבין בהם. לא פלא שאתה נשאר אנונימי כי ככה אתה יכול לירות כאן שטויות בצרורות כי לטיפשות שלך אין פנים

  26. ליידיעתכם בזמן ההתפקדות לליכוד התפקדו למעלה מ-2000 רוכבים. במפלגה שיש בה 123 אלף מצביעים זהו כוח פוליטי לא מבוטל במיוחד בהתחשב בעובדה שאחוזי ההצבעה עומדים על 50%. כמות כזו של מצביעים שוות ערך להתפקדות של כל עובדי התעשייה האווירית למשל ואפילו יותר.
    הבעיה שהרוכבים בארץ עצלנים מידי, רוב האנשים לא חידשו את חברותם ואלו שחידשו לא מתכוונים להצביע בגלל כל מיני תרוצים.
    תבינו 2,000 קולות יכולים להיות הבדל בין מקום 30 ל-20 ברשימה וזה אומר המון. אבל אתם תמשיכו לא לעשות כלום ולהתלונן שדופקים אתכם. כולה לבזבז שעה פעם ב-4 שנים ואם אתם רוכבים גם החניה לא עולה לכם. אבל עדיף לקטר בפייסובוק. זה בטוח עוזר.

  27. תגובה ל 29, צודק על הכביש נהרגים, גם חבר שלי, אב צעיר עם שני ילדים מת בנסיבות דומות. הכביש מסוכן, אבל מספיק בטוח כדי שנאפשר בו שימוש שהוא יעיל למדינה. על הסיכון הנוסף שיוצרים כלי רכב ממונעים המדינה קבעה חובת ביטוח חובה. אני יודע מה הטעות שהחבר האופנוען שלי עשה ונהרג, אולי גם החבר שלך יכול היה לצאת חכם אבל חיי אם היה מזהה את הסכנה והסיכון בזמן. רק היום האטתי פעמים בגלל עברייני תנועה. אחד מהם אבא עם תינוק על הידיים שחצה לא במעבר חציה (אבל היה בקרבת מקום מעבר חציה)ובין מכוניות שעמדו בפקק, ובנתיב הנגדי היה פתוח. כי במצב כזה אני תמיד מצפה להולך רגל דביל כמו האבא הזה. ככה גם אני שומר על עצמי, כי כל נפילה מאופנוע גם מפגיעה בחתול יכולה להסתיים במוות. רוצה ללמוד לרכב בטוח? דבר איתי.
    תגובה ל 30, לידיעתך, התפקדו לליכוד בשיא המאבק על הביטוח כ 2000 מתפקדים, אחרי שראו שמדובר בבלוף רבים יצאו ולא חידשו את החברות. מ 2000 מצביעים על הנייר (צריך לומר מ 1000, כי הצביעו רק 50%) נשארתם בפועל קבוצה של עשרות מצביעים בלבד. תחייה עם זה. ואם קראת את הפוסט שלי(תגובה 28), ואם אתה בעל אופנוע ספורט ורוכב ספורטיבי, הרי שאני וחברי מסבסדים את הסיכון שאתה לוקח, אז לפחות תועיל לשתוק ולא להתבכיין על מי שלא הטריח את עצמו לצביעה. מה גם שהאצבעה חסרת חשיבות לחלוטין לאור המספרים המגוחכים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל