fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

MRA בקורסים לרוכבי קטנועים

MRA בקורסים לרוכבי קטנועים

מערכת דוגרי

צילום: יח"צ

חברת 'מטרו מוטור' ממשיכה ביזם הדרכות הרכיבה ללקוחותיה (MRA) ויוצאת געת בקורס חדש המיועד לרוכבי קטנועי סאניאנג וימאהה.
 הקורס יערך ביום שלישי ה-17/1 יתחלק לשני חלקים: חלק ראשון בבוקר המיועד לרוכבי קטנועים עד 125 סמ"ק וחלק שני משעות הצהריים המיועד לרוכבים על קטנועים עד נפח של 400 סמ"ק. ההרשמה לקורס היא חינם על בסיס מקום פנוי דרך אתר האינטרנט של המיזם.
על המשתתפים בקורס להגיע עם ציוד מיגון מלא

19 תגובות ל MRA בקורסים לרוכבי קטנועים

  1. ולעשות קורס מבייש, מטרו עושים את זה רק עבור יח"צ, לא באמת קורס יעיל לרוכבים

  2. תראו את התמונה – זה הגיוני ? זה טו-מאץ.

  3. תסבירו לי איך מלמדים רוכב קטנוע לרכב בחצי יום כולל עיוני. במטרו הכל בכאילו…

  4. אני מסכים עם כאלו שחושבים שקורס רכיבה זה לא סתם מעשה.
    קורס חייב להקנות ערכי נהיגה גם ברכב וגם בדו גלגלי. לדעתי האישית קורס במתקונת הזו הוא סתם מפגש חברתי לא מעניין ולא מוסיף כאמור . מפגש חברתי גם זה נחמד.

  5. הרגשתי שלמדתי . מקווה שגם בקורס קצר הם יצליחו ללמוד. כי קורס זה סתם מפגש כמו שכאן מעלי כתבו. כל רעיון הוא טוב. נקווה שילמדו ממנו משהו.

  6. יש לי TMAX
    הגיעו ים אנשים. במקום שחברה כזאת גדולה תפרוס את זה על כמה מחזורים, כולם יחד כמו שכונה, לא התייסו לאף אחד חוץ מכמה מקורסים של.. ותמונות. ממש בזבוז זמן.

  7. כמה שלא שאלתי, ניסיתי ללמוד, להבין מעבר לכיוון מראות ותנוחת ישיבה, יצאתי מבולבל משם. עליתי לכביש ולא מצאתי את עצמי. הכל התבלבל לי כי לא הספקתי לישם את התאורה שגם הייתה קצרה. מה שכן הכרתי שם כמה חברים נחמדים. האופנוע למכירה כבר חודש, אני רוצה TMAX.

  8. ברור שכל קורס מועיל, לא ככה. בזבוז דלק עד כוכב יאיר, אנא תחשבו על מתכונת ארוכה יותר

  9. גם כאן זה אותו הדבר. …זה לא קורס… זה מריחה. קורס קצר בדחיסות זה סתם להעביר את הזמן.
    יש קורסים איכותיים יותר עם חברות עם נסיון ששם ניתן לעשות ולילמוד. לא יכול כרגע להמליץ על הקורס של דוגרי כי לא עברתי את המעשי. אבל לעיוני הצטרפתי ולמדתי שם כמה כללים שבטוח יכולים להציל לי את החיים. אני בטוח שגם בקורסים הנוספים שמעבירים אחרים לומדים כי מקיף ועיניני.

  10. הגעתי לקורס, יותר מקטע של דיבורים וכמה טיפים, ממש לא מיציתי את הלימודים ככה. עכשיו אני מחפש להתקדם או יותר נכון ללמוד כמו שצריך. אחרי החורף אחזור לרכיבה.

  11. חברה שיכולה להפוך את השוק, לא מוצאת מתכונת של לימוד כמו שצריך ? מה זה מסה של תלמידים בחצי יום? יש לזה טעם ? מסכים איתך גיא (תגובה שישית).

  12. אני עברתי קורס של דו"גרי, אני לא רוצה לומר מילים לא טובות על מטרו, אבל הבנתי שבלי רכיבה של כמה שעות, זה לא נראה ללמוד. הייתי במאומן בשני קורסים מצוינים להתחלה, שמח שהגעתי אחרי זה לדוגרי, ליישם דרכים ארוכות ושעות על האופנוע תחת ביקורת.

  13. מה אני הולך להתחרות איתו בשבתות? עזבו, קיבלתי מחיר טוב ב12 תשלומים, גוירייד פצצה, עושה לי את העבודה. בעיק אני הכי מהיר.

  14. אם יחזרו סבבה, גם ככה הולך להיות יום קרררררר. בכל אופן אני עם שנה נסיון, להזיק זה לא יכול. אני רק מפחד עד שם לעלות על כביש שש.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל