fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
סטפן
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

מסירות ינואר: בחזרה ל-2010

מסירות ינואר: בחזרה ל-2010

אופיר דואק

צילום: תומר לשר

לאחר שנה בה הצטמק השוק הדו-גלגלי בכ-10% נפתחה שנת 2013 עם תקווה להיפוך במגמה ותחילתה של צמיחה מחודשת בענף. דו"ח התוצרים של איגוד יבואני הרכב הדו-גלגלי שמתפרסם היום מראה כי עדין לא חל שינוי כיוון בענף נכון לעתה וההתכווצות נמשכת. בחודש הראשון של שנת 2013 עלו לכבישים 1,144 כלים דו-גלגלים לעומת 1,323 כלים בחודש הראשון של 2012 מה שאומר שזוהי ירידה של כ-13.5%.
להזכירכם, גם חודש ינואר בשנה שעברה היה מאכזב עם ירידה של כ-15% לעומת ינואר 2011 בו עלו לכבישים 1,526 כלים. למעשה רמת המכירות של חודש ינואר האחרון הייתה דומה לזו של ינואר 2010.

קטגוריית הנפח הגדלה ביותר ממשיכה להיות זו שבין 51 ל-125 סמ"ק שבה נמסרו בינואר 467 כלים כשאחריה בצמוד נמצאת קטגוריית ה-125 עד 250 סמ"ק בה נמסרו 425 כלים. בנוסף נמסרו 39 כלים בלבד בנפח של למעלה מ-750 סמ"ק, 6 קטנועים חשמליים וקטנוע בודד בנפח 50 סמ"ק. המותג המוביל בחודש ינואר היה סאנגיאנג עם 465 מסירות כשאחריו נמצאת קימקו עם 262 כלים ופיאג'יו עם 123 כלים.

15 תגובות ל מסירות ינואר: בחזרה ל-2010

  1. תורידו מחירים כמו בחו"ל אז השוק יצמח בטירוף!!

  2. הגיע הזמן שהיבואנים יקלטו שאם הם ימשיכו כך…לא יהיה להם פרנסה אחריי שענף הדוג" יקרוס!דיי להיות מגרזנים!!!תמכרו במחיר יותר זול(ואתם יכולים)יהיו יותר מכירות והכנסות,פשוט טיפשים לא מבינים.

  3. זה מאוד פשוט: תסתכלו באינטרנט כמה עולה כלי בחו"ל, תשוו לפה ותבינו למה. ביום שמחיר הכלי ישקף את מה שזה באמת – כלי תחבורה זול ונגיש יותר, המסירות יעלו. כשאתם הופכים את זה למותרות אז הצרכן משאיר את הכלי לעלות אבק באולם תצוגה. ואם הפקקים הם אכן בעייה – שהממשלה תעודד דו גלגלי על ידי מיסוי נמוך יותר. אהה לא? הכביש יכול להמשיך להיות פקוק. אני אישית קונה כלי ראשון עכשיו, מהיבואן? לא מיד שנייה, כי היבואן חי בסרט עם המחירים שהוא דפק. אופנוע זה לא דירה, אין כסף -לא קונים.

  4. מחירי חזירות הזויים, שאין להם אח ורע בעולם של ביטוח החובה .לאחר מכו מחירי חזירות של כלים, טיפולים ואחזקה .

  5. נכנסתי לשתי הסוכניות הגדולות בארץ, 10 דקות הסתובבתי בין הכלים.
    מילא יקר בלי הצדקה, סוכן מכירות אחד לא קם אלי בכלל. הם כבר מתייאשים מלנסות למכור גם ככה מבריחים אותנו מהחנות. בושה אמיתית.

  6. ביאנוואר נמסרו 1300 כלים לפי ידיעות אחרונות. מי צודק..?

  7. זו בעיה תפיסתית, קשה לעם ישראל לעזוב את הרכב והפקקים

  8. מי שחושב שאנחנו פראיירים,
    טועה ! כשמחיר טנרה 660 יהיה
    עד 30000 ,,לא תעמדו בביקוש!
    כשמחיר דו"ג 250 סמ"ק ווספות למינהן, לא יעלה על 12000 ש"ח השוק יפרח , כשמחיר קטמ 990 לא יעלה על 70000 כולל כל התוספות ארגזים ,מיגונים, ,,
    יהיה פיצוץ ,,כשמחיר הביטוח הגזלני יעמוד על גג 2000 שקלים תתחילו להביא לשינוי המיוחל ,,
    אתם כורתים את העץ שטיפסתם עליו !

  9. העתיד הוא בדו-גלגלי. כשישתלם לבעל מכונית מבחינת: מחיר הרכישה / מחיר הביטוח / מחיר עלויות התיקונים והטיפולים כן ירווח לנו.

  10. גם הורדת מס' אבל לא נראה שהממשלה החזירה הזאת תוותר על ההכנסות האלה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל