מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מונדיאל MENU
אינסטגרם
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
סטפן
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
פרפקט קוביה שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
לרט
לרט
ברקום שמאל
מתלה לקסדה
HJC
מונדיאל קוביה
הארלי שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

תוכניות ד.ל.ב מוטוספורט לשנת 2013

תוכניות ד.ל.ב מוטוספורט לשנת 2013

אופיר דואק

צילום: יצרן

כמידי שנה ערכה חברת לובינסקי את מסיבת העיתונאים השנתית שלה המתייחסת לסיכום השנה החולפת והצפי לקראת השנה הנוכחית. במסגרת אותה מסיבת העיתונאים לא נפקד מקומה של חברת הבת ד.ל.ב מוטוספורט המייבאת את מותגי ק.ט.מ, הוסאברג, פיג'ו ופולריס שהעניקה גם היא סקירה דומה.
גם שנת 2012 הייתה שנה חיובית עבור ק.ט.מ בישראל עם עליה של כ-25% במכירות. בסך הכל נמסרו ב-2012 372 אופנועי ק.ט.מ לעומת 297 כלים בשנת 2011. מכירות הוסאברג נותרו זהות ועמדו על עשרות בודדות של כלים ואילו פיג'ו לעומת זאת חוותה ירידה משמעותית במכירות שהסתכמו ב-134 כלים בסך הכל.

בשבועות הקרובים תצטרף ד.ל.ב, באיחור מה, לסצנת המוטוקרוס ההולכת וגדלה כשההיצע המלא של משפחת ה-SX של ק.ט.מ ינחת בארץ, כולל אופנועי הילדים והנוער שכבר נמצאים באולמות התצוגה. המחירים יהיו גבוהים ב-15% מהמתחרים היפניים כך לדוגמא מחירו של ק.ט.מ SX250F הוא 53,900 ש"ח, מחיר ה-SX250 הדו-פעימתי הוא 52,900 ש"ח וה-SX450F הבכיר נמכר ב-57,900 ש"ח כמו כן שווקו גם דגמי האינדורו של ק.ט.מ והוסאברג ברישוי ספורטיבי אפור במחירים הנמוכים ב-20 עד 25 אחוזים פחות ממחיר כלים בעלי רישוי רגיל. אל מול התחרות הגדולה שמציבים היבואנים הגדולים של אופנועי המוטוקרוס היפניים צפויה ד.ל.ב להציע חבילות תמיכה פרטניות בהתאם לצרכי הרוכב השונים (הדרכות, ימי אימון) אך החבילות יחשפו כאמור בשבועות הקרובים. לדברי מנכ"ל חברת ד.ל.ב מוטוספורט רון פת מכירות אופנועי האינדורו של ק.ט.מ אמורים להיפגע השנה מכניסת אופנועי המוטוקרוס של המתחרים אך אופנועי המוטוקרוס של ק.ט.מ אמורים לאזן את התמונה ואף להביא לגידול. פת צופה ששוק אופנועי השטח, שהיקפו כיום כ-450 כלים בשנה, צפוי לגדול יחס עם אופנועי המוטוקרוס והרישוי הספורטיבי לכ-600 כלים בשנה ואף יותר.
בנוסף מחכים בד.ל.ב להתחיל השנה בשיווק אופנועי בטא האיטלקיים שאמורים לספק תשובה בפלח השוק הזול יותר של אופנועי האינדורו, אך גם להציע אופציה שפויה של אופנועי דו"ש קרביים גם לשימוש יום יומי. בכל מקרה אין כוונה לייבא את דגמי ה- RRהקרביים של בטא על מנת לא ליצור תחרות מול דגמי האינדורו של ק.ט.מ והוסאברג.

בתחום אופנועי הכביש צפויה ק.ט.מ להציע השנה מספר דגמים חדשים שחשובים מבחינת היקף מכירות וגם מבחינה תדמיתית. כבר החודש תגיע גרסת ה-R של הדיוק 690 שנחת בארץ בשנה שעברה. גרסת ה-R כוללת מערכת פליטה של אקרפוביץ', בלמים משופרים, משולשים מכורסמים, צביעה קרבית ועוד מספר תופינים. המחיר של הדיוק 690R יעמוד על 84,500 ש"ח, כ- 13 אלף ש"ח יותר ממחירו של הדיוק 690 הסטנדרטי.

בחודש מאי או יוני הקרוב אמור לנחות בארץ הדיוק 390 החדש שנחשף בתערוכת מילאנו האחרונה. הדיוק 390 הוא גרסה מוגדלת של צמד דגמי הדיוק הקטנים שאמור לגשר בין הדיוק 200 לדיוק 690. המנוע הוא סינגל מוזרק בנפח 375 סמ"ק שמספק 44 כ"ס אך מכיוון שבארץ טרם נכנסו לתוקף תקנות הרישוי האירופאיות החדשות המאפשרות הספק של עד 47 כ"ס בדרגת הרישוי הבינונית יגיע הדיוק 390 גם בהספק מוגבל של 33 כ"ס בהתאם לתקנות הרישוי הקיימות. האבזור יכלול מערכת ABS תקנית, בלמי ברמבו ומחשב דרך ומחירו טרם נקבע.

הפסגה מבחינת ק.ט.מ השנה תהיה הגעתו של האדוונצ'ר 1190 החדש שנחשף בתערוכת קלן. האדוונצ'ר 1190 יגיע בגרסה הרגילה עם חישוקים יצוקים בקוטר 17' מלפנים ו-19' מאחור עם רשימת אבזור ארוכה הכוללת מערכת ABS  עם בלימה משולבת, מערכת בקרת משיכה מתנתקת בעלת 4 מצבים, מתלים בעלי כיוונון אלקטרוני ואפשרויות כיוון למושב ורגליות הרוכב, לכידון ולמשקף. מחיר האדוונצ'ר 1190 הוא 136 אלף ש"ח. עבור הרוכבים הקרביים יותר שמעוניינים לרדת גם לשטח תגיע גם גרסת ה-R  היקרה ב-4,000 ש"ח. גרסה זו מוותרת על המתלים המתכווננים אלקטרונית לטובת מתלים המותאמים לרכיבת שטח עם מהלך גדול יותר, חישוקי שפיצים בקוטר 21' מלפנים ו-18' מאחור עם צמיגים בעלי פרופיל קרבי, מגני מנוע ומשקף שונה ונמוך יותר. צמד דגמי האדוונצ'ר 1190 ינחתו כבר בחודש הבא.

מבחינת פיג'ו החידוש העיקרי ל-2013 יהיה נחיתת משפחת המטרופוליס התלת גלגלית שאמורה לספק תשובה ל-MP3 המצליח של פיאג'ו וגם לקוואדרו שנכנס ארצה השנה. תחילת השיווק של המטרופוליס יתחיל באביב באירופה וזמן קצר לאחר מכן הוא אמור להגיע ארצה. טרם ברור מה יהיה מחירו בארץ,

גלריה

6 תגובות ל תוכניות ד.ל.ב מוטוספורט לשנת 2013

  1. מחירים של בית מרקחת.
    בקשר לדיוק 390 למה רק מוגבל צעד תמוה.

  2. לדעתי זה פתרון מעולה לתנועה עירונית ובטוחה יותר

  3. לא ניתן לייבא כלי תחבורה לישראל עם תקינה כפולה (גם מוגבל ל- 33 כ"ס וגם בלתי מוגבל).
    הייבוא אפשרי "או/ או", מכיוון שפלח השוק בישראל בעל הרשיונות הלא מוגבלים מעדיף באופן ניכר אופנועים בנפחים גבוהים יותר, ה- 390 יהיה אידאלי לבעלי רשיונות מוגבלי כ"ס.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל