fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ההיפרמוטארד החדש נחת בישראל

ההיפרמוטארד החדש נחת בישראל

אופיר דואק

צילום: יצרן

בתערוכת מילאנו האחרונה הציגה דוקאטי את הדור החדש של היפרמוטארד. ההיפרמוטארד החדש עבר מהפכה כאשר נטש את מנועי קירור האוויר הקלאסיים של דוקאטי לטובת שימוש ביחידת הטסטהסטרטה המתבססת על זו של ה-848 אך עם מידות בוכנה שונות לטובת מומנט בהתאם ליעוד כאופנוע היפרמוטו. בכל מקרה זכה ההיפרמוטארד החדש לתוספת כוח משמעותית כאשר המנוע החדש חזק ב-15 כ"ס מההיפרמוטארד 1078 שנחשב הבכיר בדגמי הדור הקודם. ההיפרמוטארד החדש זכה גם לשלדה חדשה ולחבילת אלקטרוניקה מקיפה כסטנדרט הכוללת מערכת  ABS, מערכות בקרת משיכה ו-3 מצבי רכיבה עם מפות הצתה שונות. העיצוב הוא אבלוציה של ההיפרמוטארד המקורי יחד עם אלמנטים שנלקחו מהמולטיסטארדה.
במקביל זכה ההיפר החדש לשתי גרסאות נוספות: גרסה קרבית ומאובזרת בשם SP  וגרסת תיור שימושית בשם היפרסטראדה. שיווקם של שלושת הדגמים הללו החל בימים אלו בישראל.

ההיפרמוטארד הבסיסי יימכר בארץ תמורת 105 אלף ש"ח כולל אגרות. גרסה זו כוללת מזלג הפוך 43 מ"מ מלפנים ובולם זאקס מאחור כשמערכת הבלימה של ברמבו כוללת קליפרי מונובלוק מלפנים.
גרסת ה- SP של ההיפרמוטארד נהנית ממתלים משודרגים בעלי מהלך ארוך יותר שגם מעניקים מרווח גחון מוגדל וכפול יוצא גם מושב שגבוה בשני ס"מ מההיפרמוטארד הרגיל. מלפנים ישנו מזלג הפוך בקוטר 50 מ"מ של מרזוקי עם כוונון מלא ומאחור ישנו בולם אוהלינס. עוד כולל ה-SP  חישוקי מרקסיני קלים וחלקי קבון, כמו הכנף הקדמית למשל, המורידים 4 ק"ג ממשקלו בהשוואה לגרסה הרגילה. ההיפרמוטארד SP מגיע ברפליקת צביעה אדומה/לבנה ייחודית ומחירו כולל אגרות הוא 133 אלף ש"ח.

ההיפרסטראדה כאמור הוא גרסת תיור שימושית של ההיפרמוטארד והיא זהה לו מכאנית למעט שינויי כיול במזלג הקדמי. גרסה זו מגיעה עם צמד מזוודות צד מקוריות ואפשרות לארגז אחורי, משקף גבוה יותר, מושב נמוך ב-2 ס"מ ושני שקעי כוח לאביזרים חיצוניים. מחירו של ההפיר סטראדה הוא 117 אלף ש"ח כולל אגרות. רוכשי שלושת הדגמים בתקופת ההשקה יזכו גם לקסדת דוקאטי מקורית במתנה בשווי של 5,000 ש"ח.

דוקאטי היפרמוטארד – מפרט טכני

  היפרמוטארד היפרמוטארד SP היפרסטראדה
מנוע 2 צילינדרים בתצורת V, של 90 מעלות, 821 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר מנגנון דזמודרומי, קירור מים, הזרקת דלק  2 צילינדרים בתצורת V, של 90 מעלות, 821 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר מנגנון דזמודרומי, קירור מים, הזרקת דלק 2 צילינדרים בתצורת V, של 90 מעלות, 821 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר מנגנון דזמודרומי, קירור מים, הזרקת דלק
הספק 110 כ"ס ב-9,250 סל"ד 110 כ"ס ב-9,250 סל"ד 110 כ"ס ב-9,250 סל"ד
מומנט 9.1 קג"מ ב-7,750 סל"ד 9.1 קג"מ ב-7,750 סל"ד 9.1 קג"מ ב-7,750 סל"ד
קדחXמהלך 67.5X88 מ"מ 67.5X88 מ"מ 67.5X88 מ"מ
יחס דחיסה 12.8:1 12:8:1 12.8:1
מתלים קדמי – מזלג הפוך 43 מ"מ, מהלך 170 מ"מ

אחורי – זרוע חד צידית מאלומיניום, בולם מרכזי, מהלך 150 מ"מ

קדמי – מזלג הפוך 50 מ"מ מרזוקי, מהלך 185 מ"מ

אחורי – זרוע חד צידית מאלומיניום, בולם אוהלינס, מהלך 175 מ"מ

קדמי – מזלג הפוך 43 מ"מ, מהלך 170 מ"מ

אחורי – זרוע חד צידית מאלומיניום, בולם מרכזי, מהלך 150 מ"מ

בלמים קדמי – שני דיסקים 320 מ"מ, קליפרים ראדיאלים 4 בוכנות, ABS

אחורי – דיסק 245 מ"מ, קליפר שתי בוכנות, ABS

קדמי – שני דיסקים 320 מ"מ, קליפרים ראדיאלים 4 בוכנות, ABS

אחורי – דיסק 245 מ"מ, קליפר שתי בוכנות, ABS

קדמי – שני דיסקים 320 מ"מ, קליפרים ראדיאלים 4 בוכנות, ABS

אחורי – דיסק 245 מ"מ, קליפר שתי בוכנות, ABS

צמיגים קדמי – 120/70-17
אחורי – 180/55-17
קדמי – 120/70-17
אחורי – 180/55-17
קדמי – 120/70-17
אחורי – 180/55-17
בסיס גלגלים 1,500 מ"מ 1,500 מ"מ 1,500 מ"מ
גובה מושב 870 מ"מ 890 מ"מ 850-810 מ"מ
מיכל דלק 16 ליטר 16 ליטר 16 ליטר
משקל יבש 175 ק"ג (198 ק"ג רטוב) 171 ק"ג (194 ק"ג רטוב) 181 ק"ג (204 ק"ג רטוב)
מחיר 105,000 ש"ח 133,000 ש"ח 117,000 ש"ח

גלריה

4 תגובות ל ההיפרמוטארד החדש נחת בישראל

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל