fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
דוקאטי באנר חדש
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
תמוז
קוב 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
שרקו
voge מוטו24 באנר

ימאהה X מקס 400 בדרך לישראל

ימאהה X מקס 400 בדרך לישראל

אופיר דואק

צילום: יצרן

לפני חודש בדיוק חשפה ימאהה את ה-X מקס 400, אח גדול במשפחת ה-X מקס המצליחה, וכעת אנו מתבשרים על הגעתו הצפויה של הדגם החדש ארצה. כזכור, ה-X מקס 400 הוא שדרוג מקיף של ה-X מקס 250 ועל אף הדמיון בעיצוב רוב הפלסטיקה שונה ובפרט המושב ויחידת הזנב. השלדה עברה חיזוקי והתאמות ובתוכה שוכן מנוע הסיגל המוזרק בנפח 395 סמ"ק שהגיע מהמג'סטי 400. ב-X מקס 400 מספק מנוע זה 31 כ"ס ועל פי ימאהה מסוגל הקטנוע הגיע למהירות מרבית של 150 קמ"ש. מערכת הבלימה ב-X מקס 400 זכתה לדיסק נוסף מלפנים ומידות החישוקים הם 15 אינטש מלפנים ו-13 אינטש מאחור.

ה-X מקס 400 ינחת בישראל באמצע החודש הבא, ממש בסמוך לתחילת השיווק באירופה. מחירו בארץ יהיה 40 אלף ש"ח, מחיר שאמנם גבוה ב-10 אלף ש"ח ממחירו של ה-X מקס 250 בגרסתו הרגילה אך הוא נמוך ב-5,000 ש"ח ממחירו של המג'סטי 400 המגודל.

ימאהה X מקס 400 – מפרט טכני

מנוע צילינדר יחיד, 395 סמ"ק, 4 שסתומים, גל זיזים עילי כפול, קירור מים, הזרקת דלק
הספק 31.1 כ"ס ב-7,500 סל"ד
מומנט 3.45 קג"מ ב-6,000 סל"ד
קדחXמהלך 73X83 מ"מ
יחס דחיסה 10.6:1 
מתלים קדמי – מזלג טלסקופי, מהלך 110 מ"מ
אחורי – בולם כפול, מהלך 110 מ"מ 
בלמים קדמי – דיסק כפול 267 מ"מ
אחורי – דיסק 267 מ"מ 
צמיגים קדמי – 120/70-15
אחורי – 150-70-13 
בסיס גלגלים 1,565 מ"מ
גובה מושב 785 מ"מ 
מרווח גחון 105 מ"מ 
מיכל דלק 14 ליטר 
משקל 211 ק"ג (רטוב) 

6 תגובות ל ימאהה X מקס 400 בדרך לישראל

  1. עוד קצת, ואני קונה סוזוקי אלטו… מה זה המחיר הזה?

  2. לא שווה התייחסות הכלי הזה בכלל.תודה על הכתבה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל