מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
ברקום
דיאלים 204 על 35
בנלי שורת MENU
הווסקוורנה באנר שמאל
קונה אופנוע
הארלי שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
טריומף קוביה
מטרו באנר שמאל הכי עליון
סטפן
ברקום שמאל
לרט
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
בנלי שמאל עליון
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

מגזין מוטו – הסוף

מגזין מוטו – הסוף

אופיר דואק

סוף עידן בעיתונות המוטורית בישראל. 25 שנים לאחר שהוקם על ידי טל שביט ז"ל תופסק הדפסתו של מגזין מוטו, מגזין האופנועים הראשון בישראל. ההודעה על הפסקת הדפסת המגזין התקבלה כחלק מצעדי ייעול אותם נוקטת קבוצת מוטו תקשורת, המוציאה לאור של מוטו ושל מגזינים נוספים. הפסקת פעילותו של מוטו מגיעה בתקופה קשה לעיתונות המודפסת בישראל כאשר חדשות לבקרים נסגרים עיתונים ומגזינים. רק לפני מספר חודשים הופסקה גם פעילותו של מגזין הרכב הגה, שגם הוא יצא לאור על ידי קבוצת מוטו תקשורת, זאת לאחר שנרכש על ידי קבוצת אוטו.
למרות הפסקת הוצאתו לאור של המגזין המודפס נכון לעתה מחירון מוטו, "מוטומדריך", ימשיך להיות מופץ ואתר האינטרנט של המגזין ימשיך להתקיים.

מגזין מוטו הוקם לפני 25 שנים על ידי טל שביט ז"ל והיה למגזין האופנועים הראשון בישראל. חזונו של טל היה ליצור מגזין אופנועים עצמאי ואובייקטיבי שיעניק לקורא בארץ את מיטב ומירב המידע על העולם הדו-גלגלי מהארץ ומהעולם. במשך שנים רבות תחת הנהגתו של טל, האורך המיתולוגי, הפך מוטו לאבן שואבת עבור חובבי הרכב הדו-גלגלי בארץ ודורות רבים של רוכבים גמעו בשקיקה את עמודיו.  המגזין הצמיח ברבות הימים כותבים רבים הפעילים עד היום וקידם את התרבות הדו-גלגלית בארץ. למרות זאת, המשבר בתחום התקשורת המודפסת לא פסח גם על מוטו ובעקבות ירידה מתמשכת בכמות המנויים התקבל כאמור ההחלטה הכואב על סגירתו.
לנו נותר רק להצטער על הדבר ולהיזכר בערגה במגזינים הישנים אותם אנו שומרים עד היום.

15 תגובות ל מגזין מוטו – הסוף

  1. המגזין קירטע בשנים האחרונות ואת המחירון שלהם רוב השוק מתעב וטוען לאפליות.
    בשביל קצת פרסומות יש לנו אינטרנט.
    חבל על גזימת עצים בשביל הדבר הזה.

  2. העיתונות הכתובה נעלמת, אין גם זמן לזה במרוץ של החיים, אינטרנט, טאבבלטים, תכלס זה העידן החדש. לדעתי גם לא פחות טוב.

  3. חתיכת חרה של מגזין כבר עשרים שנה. ברגע שטל שביט הפסיק לכתוב הם מתו מבחינתי

  4. האתר נראה רע. ובלי ללקק לדוגרי ופולגז הם היום הדבר הנכון והמוביל.

  5. האתר העיתון מתאים את עצמו. התנהלות רעה. עיתונאים שהודו ששיקרו והתנהלו בצורה מבזה כלעיתונאי ופגעו בציבור שלם של רוכבי דו גלגלי.

  6. נכון לגבי התגובות אבל היו ימים עברו ימים יפים, ואיפה שהוא קיים העצב. רון – גם אני הפסקתי אז את המנוי, לא יכולתי לקרוא ים של זבל במקום איכות ללא פשרות. עדין חבל.

  7. דוגרי, יש לכם תקלה באתר. יש פה טוקבקים עם התאריך של אתמול, בעוד שהכתבה מופיעה עם תאריך של היום. או ש…

  8. כבר מאז מתמיד אני זוכר עוד בזמני כנער מתבגר נהנתי לבחון ולקרוא את מגזין מוטו על כול צדדיו לעומת זאת עברו שנים ומגזין המכובד שהיה במקום מאוד משמעותי בחיי איבד את הקסם שעפף אותו והוא ניהיה כמו עוד משהו שקוראים בשירותים בשביל להעביר עצירות טובה ופשוט היה אכזבה קשה
    לסיכום זה עיתון טוב לנגב איתו ..יום טוב לכולם

  9. לא ידעתי מזה, קשה להאמין, שעות שלי מול המגזין הצבעוני, עוד הסטוריה הלכה לה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל