fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
HJC
סטפן
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

קאוואסאקי מציגה: דגמי המוטוקרוס של 2014

קאוואסאקי מציגה: דגמי המוטוקרוס של 2014

אופיר דואק

צילום: יצרן

גם קאוואסאקי מצטרפת להונדה וימאהה שכבר חשפו את דגמי המוטוקרוס המעודכנים שלהם לשנת 2014. דגמי המוטוקרוס הארבע פעימתיים של קאוואסאקי זכו בשנה שעברה למקצה שיפורים מקיף במתלים ובמנוע והשנה מסתפקים בקאוואסאקי בשינויים מינוריים יותר. למרות זאת יש בדגמי 2014 בשורה אחת גדולה והיא מערכת בקרת זינוק, כמו שניתן למצוא באופנועי הכביש הספורטיביים כמו ה-ZX10R.

מערכת בקרת הזינוק כבר קיימת באופנועי המפעל של החברה המשתתפים באליפות המוטוקרוס העולמית ומגיעים כעת גם לאופנועים הסדרתיים. הפעלת המערכת מתבצעת על ידי לחיצה של שתי שניות על מתג בצד שמאל של הכידון והיא מתנתקת אוטומטית במעבר להילוך שלישי.
המערכת מאפשרת זינוק אופטימלי גם בתנאי קרקע חלקים עם איבוד מינימלי של אחיזה. להשגת המטרה המערכת משתמשת למעשה במפת הצתה ייעודית המאחרת את זמן ההצתה בהתאם למידת הסבסוב של הגלגל האחורי. בפועל מדובר במעין מערכת בקרת משיכה בסיסית (רוב מערכות בקרת המשיכה באופנועים מתבססים על ניתוק הצתה כאשר הגלגל האחורי מאבד אחיזה) הפועלת ממצב עמידה בלבד.
צעד זה מסמל חדירה של האלקטרוניקה המתקדמת מאופנועי הכביש גם אל אופנועי השטח זאת לאחר אפשרות לבחירת מפות הצתה כבר קיימת ברוב דגמי המוטוקרוס. האם בקרוב נראה גם מערכת בקרת משיכה המותאמת לרכיבת שטח? ימים יגידו.

ה-KX250F זכה השנה גם לתושבת מנוע חדשה מלפנים המעבירה יותר ממשקל המנוע על הגלגל הקדמי לטובת אחיזה, מערכת שימון משופרת ותפעול תיבת הילוכים משופר יחד עם רגלית העברת הילוכים בעלת מהלך קצר יותר.
ה-KX450F לעומת זאת מסתפק בשינויים קלים בלבד בארגונומיה ובכיול המתלים. כמו כן צמד הדגמים זכו לגריפים חדשים ולגרפיקה עדכנית בצבע הירוק המסורתי של קאוואסאקי. לארץ אמורים להגיע דגמי המוטוקרוס העדכניים של קאוואסאקי לקראת תחילת שנת 2014.

גלריה

2 תגובות ל קאוואסאקי מציגה: דגמי המוטוקרוס של 2014

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל