fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קוב kove מתחת לשורת menu
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
קוב 140 על 70
מידלנד שחורי 140 על 70
אלבר טריומף קוביה עליון
מוטוטאץ דקר
סטפן
דוקאטי קוביה שמאל
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
שרקו
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

נחשף ב.מ.וו K1600GTL אקסקלוסיב, ספינת התיור האולטימטיבית

נחשף ב.מ.וו K1600GTL  אקסקלוסיב, ספינת התיור האולטימטיבית

גיא בן ברק

צילום: יצרן

לפני שלוש שנים הציגה ב.מ.וו את משפחת התיור החדשה שלה, צמד דגמי K1600, כשה-GTL הוא התיירן המפואר, מאובזר, יוקרתי, נוח לכול מרחק הן לרוכב והן לנוסע, וכמובן מצויד בתחנת כוח שישה קנים עם 160 כוח סוס. נראה שלאדם הסביר זה מעל ומעבר – אבל כידוע אנחנו לא שובעים לעולם וב-20 לנובמבר חושפת ב.מ.וו בארה"ב את גרסת "אקסלוסיב" לאותו GTL, וזו לוקחת את כול נכסיה המשמעותיים של הגרסה המקורית צעד נוסף קדימה.

אקסלוסיב כוללת את רשימת האופציות של ה-GTL המקורי, כמו כיוון מתלים אלקטרוני, לוח שעונים עשיר במיוחד מבחינת מידע ניווט ותקשורת, מערכות בטיחות אלקטרוניות מתקדמות כמו בקרה אלקטרונית של הכוח בהתאם למצב הכביש, בקרת אחיזה משולבת ABS, סיוע בזינוק בעליה אשר מונע מהאופנוע להתדרדר אחורנית עד שהושגה מהירות מספקת, המושבים גדולים ומפוארים ולנוסעים הותקנו משענות יד מחוממות, סט ארגזים אורגינאלי כולל אנטנה המוצנעת כחלק מהארגז האחורי כדי לא לקלקל את המראה, האופנוע הכסוף צבוע בארבע שכבות צבע כולל "מטאליק מגנזיום".

מחיר עדיין לא פורסם, תחילת השיווק באפריל, עכשיו צריך רק למצוא מרחקים שיצדיקו את הדבר הזה, מעניין שבקרב המיתולוגי מול הונדה גולדווינג, הדגם המצליח שמהווה מטרה גדולה ושמנה עבור ב.מ.וו שנים על שנים, דווקא ההונדה מוצא נישות חדשות חלופיות לתיור המאסיבי, כמו הבאגר F6B וה-F6C וולקירי החדש – בעוד הגרמנים מתעקשים לחפור עוד ועוד עם התיור המגלומני.

גלריה

2 תגובות ל נחשף ב.מ.וו K1600GTL אקסקלוסיב, ספינת התיור האולטימטיבית

  1. למה אף אחד מיצרני אופנועי התיור הכבדים לא אימץ את הקלץ' האלקטרוני כפי שיש אצלי ב- Yamaha FJR. מי שמתרגל לנוחות הזו יתקשה לחזור לקלץ' הרגיל.
    מה עם מזגן? בתוך כל הגודל הזה וההספק העצום לא מוצאים אפשרות למקם יחידת מיזוג? אתה רוכב על האופנוע הכי מפנק ומזיע יותר מאשר על קטנוע (כי בקטנוע המנוע מאחור).

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove