fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קוב kove מתחת לשורת menu
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
קוב 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אלבר טריומף קוביה עליון
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר

ווקסן וואטמאן – פאוור קרוזר חשמלי עם 200 כוח סוס, 350 קילו

ווקסן וואטמאן – פאוור קרוזר חשמלי עם 200 כוח סוס, 350 קילו

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

מתבקש שתערוכת פאריס הנערכת כעת תהיה האכסניה להצגת הווקסן החדש, שהרי מדובר ביצרן אופנועי הכביש הגדולים היחיד שנותר בצרפת, אם כי מאז הקמת ווקסן ב- 1995 הם היו יותר בפשיטת רגל מאשר בייצור.

בגלגול הנוכחי ווקסן ממשיכים עם אופנועי עירום/קרוזר אולם ההנעה בכלי החדש שלהם הקרוי וואטמאן היא כמו שם הדגם, חשמלית לגמרי ולא סתם אלא ווקסן טוענים לאופנוע החשמלי החזק בעולם, הנתונים שלהם מספרים על 200 כוח סוס שמתקבלים מ-7,500 סל"ד ועד 10,500 סל"ד, ומומנט אדיר של 20 קג"מ (15% חזק יותר מגולדווינג) מסל"ד 0 ועד 6,000, התאוצה אמורה להיות חזקה מאוד אולם בגלל המשקל העצום, 350 קילו, הזמן אינו שובר שיאים בלשון המעטה, 3.4 שניות מאפס למאה קמ"ש, המשקל והיעדר אווירודינמיות אף מגבילים את המהירות המרבית ל-170 קמ"ש בלבד, ולוקח כ-6 שניות להגיע לשם. העיצוב מזכיר מכונית יותר מאשר אופנוע, שוב המילה עתידני עולה, קשה לאהוב אופנוע עם הגוש העצום של המצבר והמנוע במרכז, בסיס גלגלים ארוך כדי ליהנות מהדחף המיידי עם פתיחת מצערת ללא איבוד יציבות גם אם אתה לא אלוף מיאוצי דראג, צמיג אחורי 240 מ"מ לאותה מטרה, ומערכת בקרת אחיזה מותקנת אף היא. לעצור את הדבר הזה לא פשוט ולכן ברקסים אקזוטיים של ברינגר עם צמד דיסקים בכול צד, נראה נהדר אבל מניסיון העבר עובד לא מי יודע מה. האם זה האופנוע שיזרז את החלפת מנוע הבעירה הפנימית בחשמל בעולם האופנועים? כנראה שלא.

גלריה

2 תגובות ל ווקסן וואטמאן – פאוור קרוזר חשמלי עם 200 כוח סוס, 350 קילו

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove