fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
דוקאטי באנר חדש דזרט 230-40
מטרו באנר שמאל הכי עליון adx400
קריסטלינו קובית צד xi
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
אלבר טריומף קוביה עליון
קוב 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
v12 באנר צידי
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
שרקו
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2

ריאת הברזל מפורטלנד/קשה להאמין שזה ספורטסטר

ריאת הברזל מפורטלנד/קשה להאמין שזה ספורטסטר

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

ספורטסטרים אינספור עוצבו בידיים פרטיות מאז 1957 אז החל ייצור הדגם ה"קל" של הרלי-דייוידסון – אבל משהו כמו ריאת הברזל מפורטלנד המופיע כאן לא נראה לעיתים קרובות. חברת "אייקון מוטוספורט" מתמחה בכלל בייצור ביגוד ספורט – אבל אוהבת לקדם את בגדיה באמצעות אופנועים בעיצוב מקורי, השנה הם בחרו ליצור את ריאת הברזל, צירוף של פיירינג בסגנון אופנועי המירוץ של שנות החמישים המאוחרות המבוסס על ספורטסטר, הרלי כידוע הלבישה את הספורטסטר בשנות השבעים בגרסאות מירוץ בניסיונות כושלים לשמור אותו רלוונטי גם מחוץ למסלולי העפר בהם מלך.

ריאת הברזל של אייקון החלה את חייה כספורטסטר 883, הוגדל בקיט מקורי ל-1200, קיבל אגזוז סופרטראפ ומזלג של ווייד-גלייד, הפיירינג יוצר חד-פעמית על ידי יצרן הבגדים במטרה שיראה כאילו וזהו. הגלגלים עם זאת מודרניים ואמיתיים, שייכים להרלי וי-רוד, הצביעה שהיא הפואנטה כאן נעשתה גם היא בפורטלנד בחברת "ניו צ'רץ'.

הוידאו המצורף מוכיח כי ריאת הברזל לא רק נראית מקורי, היא גם נוסעת בת זונה, למרות שברכיבה הראשונה, שלא נראית בוידאו, עלה האופנוע בלהבות ונאלצו לבנות הכול מחדש…

גלריה

2 תגובות ל ריאת הברזל מפורטלנד/קשה להאמין שזה ספורטסטר

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל 2 – אפריקה