מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
ברקום
מונדיאל MENU
אינסטגרם
עופר אבניר קוביה שמאל
קונה אופנוע
הווסקוורנה באנר שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
rok-straps רצועות קשירה 140
ברקום שמאל
סטפן
פרפקט קוביה שמאל
תמוז
לרט
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
מתלה לקסדה
הארלי שמאל
HJC
מונדיאל קוביה

פאטון – לא גנרל או טנק אלא אופנוע – חדש

פאטון – לא גנרל או טנק אלא אופנוע – חדש

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

ההיסטוריה של יצרן האופנועים האיטלקי הקטן פאטון מתחילה כבר בשנת 1958 כאשר מייק היילווד פחות או יותר במירוץ הראשון שלו בחיים שם את ה-125 במקום השביעי בסבב של האי-מאן, שהיה היחיד בו השתתף עם האופנוע הזה באותה שנה. בהמשך עבר פאטון, מפעל שקם על חורבות מונדיאל, לייצר אופנועי 500 שני צילינדר שהגיעו להשגים לא רעים בגרנד-פרי 500, השיא בעונת 1969 עם מקום רביעי לבריטי בילי נלסון. אולם לאחר ההישג הנאה דנן הלך מותג פאטון ונגוז. הקאמבק נרשם במירוצי הקלאסים עם ניצחונות מרשימים באי-מאן החל מ-2007, כולל ניצחון ל-S1 של פאטון ב-2013.

וכעת מופיע גלגול חדש ומפתיע לאותו S1 של פאטון, כאשר המותג חוזר תחת בעלות צעירה ואיטלקית כמובן, ומחזיר את אותו 500 בצבעי הירוק/צהוב הייחודיים של היצרן – אולם במהדורה מודרנית לגמרי. במקום לנסות לייצר מנוע ושילדה מקוריים ויקרים הולך מפעל פאטון המודרני הקטן על עיצוב זהה לזה של ה-500 המיתולוגי – אך על בסיס מכאני של קאוואסאקי ER6F, מנוע שני צילינדרים 649 סמ"ק סופר מודרני עם 70 כוח סוס, שלדת צינורות פלדה – אבל מסביב עטיפה בול של הפאטון מלפני 50 שנה, המשקל עומד על 158 קילו נחמדים ביותר, קל בעשרות קילוגרמים יחסית ל-ER6F.

גלריה

2 תגובות ל פאטון – לא גנרל או טנק אלא אופנוע – חדש

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל