מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
ק.ט.מ מסכמת שנת שיא

גיא בן ברק
דומה שהניצחון הטרי של קומה/ק.ט.מ בגרסת 2014 של מירוץ דקאר היוקרתי, ניצחון 14 ברציפות (!) בראלי החשוב בעולם, היה הדובדבן שבקצפת 2013 של ק.ט.מ, וזה התווסף לעובדה שרוכב ק.ט.מ (ועוד גרמני…), קן רוזן, מוביל את הסופרקרוס האמריקני, האליפות החשובה בעולם האופנועים אחרי המוטו GP.
הקצפת עצמה עם זאת בשנה שהסתיימה לא מכבר הייתה זירה חשובה אפילו יותר מהמירוצים – הזירה הכלכלית – והשנה שהסתיימה זה מכבר נרשמה כטובה בתולדות היצרן ממאטנגהופן אוסטריה. ק.ט.מ הייתה ליצרן הגדול באירופה עם מכירות של 123.859 יחידות, עליה של קרוב ל-16% יחסית ל-2012, הכנסות מרשימות של למעלה מ-715 מליון אירו, עליה של 17% יחסית לשנה קודמת, וגידול מצבת כוח האדם למספר כולל של 1,849 עובדים, תוספת של 150 איש יחסית ל-2012.
החכמה של ק.ט.מ הייתה לזהות בזמן את קריסת השווקים המערביים ולהעביר את מרכז כובד הפעילות לשווקים המתעוררים בהודו ובדרום אמריקה, הגידול המטורף של שווקים אלה הוא שמיקם את ק.ט.מ כיצרן הגדל במהירות הגדולה ביותר בעולם בשלוש השנים האחרונות. לא רק ייצור אלא שותפות מלאה עם בז'אז' גדול יצרני הודו וזאת תוך שינוי איכותי ותודעתי של ממש במסגרתו נמכרים אופנועים המיוצרים בהודו, כמו הדיוק 125-390, באירופה ובארה"ב, משהו שלא היה עולה על הדעת לפני חמש שנים.
מספר אחד וקדימה הם הולכים וגוברים על כולם. הם מדברים לנשמה זה בטוח.
כל הכבוד לקטמ. המותג ב -ה הידיעה. מצדיע לכם.
בתערוכת ניו-יורק האחרונה, לפני חודשיים, זה היה הדוכן הכי פופולרי ועמוס
יש להם מבחר דגמים רחב ומעניין
ה-1190 אדוונצ'ר הוא להיט מכירות – אנשים הזמינו כבר את רוב האופנועים לפני שהגיעו בכלל לארה"ב