מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
הרלי-דייוידסון סטריט 750 – למירוצי קרח?!
גיא בן ברק
צילום: יח"צ
דגמי ה-500 וה-750 החדשים של הרלי-דייוידסון מיועדים למתחילים ו/או אוכלוסיה פחות מבוססת משמעותית מקהלי היעד המסורתיים של היצרן הוותיק – אך ספק גדול אם מי שעיצב אותם חשב שיום אחד הם ישמשו למירוצי קרח.
ההזדמנות לשיגעון הזה הגיעה עם משחקי ה-x קרח אקסטרים הקרובים באספן קולורדו, הרלי הם אחד מהספונסרים של האירוע וחשבו שיהיה נחמד לחבר בין מירוץ קרח הגון לבין ה-750 "סטריט" החדשים שלהם. לחיבור בין "הרלי 750" לבין מירוצים יש כבוד ומורשת, שהרי הרלי 750 ספורטסטר שולט במירוצי פלאט-טראק בארה"ב עשרות שנים, אך כשזה מגיע למירוצי קרח מדובר בחיבור לגמרי לא טבעי, שהרי האופנועים המתחרים במירוצי הקרח הנפוצים מאוד בסקנדינביה ומזרח אירופה הם ג'אוות סינגל מקוצצות מכול אביזר וקלילות, בעוד הטווינס 750 של הרלי ככול שיהיו זעירים בליין מילוואקי/בומביי רחוקים מלהיות מקוצצים או קלים, אבל בעל המאה הוא בעל הדעה וההרליז יתחרו על הקרח ועוד איך.
הרוכבים יהיו לא רוכבי קרח מקצועיים אלא רוכבי פלאט-טראק מהמיטב של ה-AMA בראשות בראד בייקר האלוף שעלה לכותרות לאחרונה כשניצח במירוץ הסופרפרסטיג'יו פלאט-טראק את עדת כוכבי המוטו GP בהובלת מארק מארקז.
ואני חשבתי שזה רק למועדונים, סטייל, קאסטום וכו', מסתבר שזה כלי נותן בראש