fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

וידאו תערוכת מוטור בייק אקספו בוארונה

וידאו תערוכת מוטור בייק אקספו בוארונה

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

תערוכות אופנועים באיטליה מזוהות בצדק עם תערוכת מילאנו (Eicma ), שעם 71 שנים באמתחתה זו תערוכת האופנועים הוותיקה בעולם שעדיין רצה, אולם לצידה נערכות באיטליה חולת המוטוריקה בכלל והדו"ג בפרט תערוכות נוספות – תערוכת בולוניה הנערכת מסורתית (37 שנה) בדצמבר ולצידה וארונה הצעירה הנערכת בתחילת השנה; שתי אלה נחשבות למשלימות של תערוכת מילאנו, מאפשרות ליצרנים "מועד ב'" להציג את מה שלא הספיקו להציג במילאנו המוקדמת (כזכור היו שנים שנערכה בספטמבר) ובהתאם לאופי השוק האיטלקי מתמקדות בקטנועים לעומת האופנוענות המובהקת של מילאנו. בנוסף מילאנו יקרה מאוד למציגים ושתי התערוכות הקטנות מאפשרות ליצרנים קטנים וסדנאות להיחשף לעיתונאים ולציבור.

אולם כפי שבשוק הדו-גלגלי הכה המיתון מאז 2008, כך גם בתערוכות, והשנה הנוכחית אינה יוצאת דופן, נהפוך הוא. שנת 2013 התייחדה לרעה עם ביטול מוחלט של תערוכת בולוניה כתוצאה מהיעדר מציגים (יש תאריכים ל-2014 ובעיר של דוקאטי ופרארי מקווים לחזור), בעוד וארונה מצליחה להתרומם – בקושי. עם 600 מציגים וקהל מבקרים ראוי בין התאריכים 24-26 לינואר, אולם כמעט אפס חידושים, הרוב המוחלט כבר נחשף במילאנו, ואף היעדרות של יצרנים חשובים כמו קאוואסאקי וסי"מ. האווירה הייתה טובה והבחורות יפות, הקהל הגיע אולם מרגישים את החולשה הכלכלית, ומקווים שיהיה טוב יותר, ממש כמו בתערוכות האחרות בעולם ובמיוחד באולמות המכירה השוממים.

3 תגובות ל וידאו תערוכת מוטור בייק אקספו בוארונה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל