מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
נמשכת ההתנפלות על השוק ההודי
גיא בן ברק
צילום: יח"צ
חולשת השווקים המתעוררים בשנה האחרונה כולל זה ההודי וחוסר הוודאות ההולכת וגואה בקשר להמשך הצמיחה המהירה מאוד בעולם השלישי לא באים לידי ביטוי בתערוכת אקספו של דלהי המציגה שטף של כלים חדשים המיועדים לשוק ההודי ורובם ככולם גם מיוצרים בהודו.
הונדה מציגה קרוס אובר חדש, קרוי CX01, מעט פרטים נחשפים מה עוד שזה סוג של קונספט, אבל הפרטים הטכניים לא ממש חשובים במקרה זה, מה כבר יכול להיות באופנוע שנראה כך, מיוצר בהודו ומיועד לשוק ההודי, אבל החשוב הוא שזה הכלי הראשון המתוכנן על ידי קבוצת המחקר והפיתוח החדשה של הונדה בהודו.
אופנוע חדש נוסף הוא T5, קרוזר המיוצר בהודו על ידי חברת וארדנקי, מבוסס על מנוע מוטו מוריני המקרטעת איתה יש ליצרן ההודי סוג של שותפות, מנוע הקורסה קורטה, וי-טווין מתקדם וחזק עם 118 כוח סוס מושתל באחד האופנועים הכי מכוערים שראו שמש. האופנוע מיועד לשוק ההודי אך גם למכירה במערב, אין ספק שבעיצוב כה מצודד הוא יימכר בלי סוף. במיוחד כשהמחיר ממש אטרקטיבי, "רק" בין 10,000 ל-14,000 אירו… מעבר למנוע האיטלקי גם שם הדגם בא משם, T5 כזכור הוא 850 של מוטו-גוצי משנות השמונים וגם הוא לא היה ממש יפה
ממש דוחה.