fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
אלבר טריומף מתחת ל-menu – אמצע 3
אודי דגן מתחת לתפריט
דוקאטי באנר חדש דזרט 230-40
מטרו באנר שמאל הכי עליון adx400
קריסטלינו קובית צד xi
דוקאטי קוביה עליון גבוה – דזרט
מוטוטאץ דקר
קוב 140 על 70
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אלבר טריומף קוביה עליון
v12 באנר צידי
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
דוקאטי קוביה שמאל פניגלה v2
שרקו
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

רוצים ק.ט.מ כמו של קומה?

רוצים ק.ט.מ כמו של קומה?

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

ק.ט.מ 450 ראלי מאובזר ומוקפד ממש כמו האופנועים הרשמיים של ק.ט.מ בראלים העולמיים ובראשם הדקאר יוצא לשוווקים. ק.ט.מ יודעים מן הסתם לבנות אופנועי ראלי, באמתחתם 13 תארים רצופים בדקאר, כשהשנה גם המקום הראשון וגם השני הולכים לכתומים בראשות מארק קומה.

הדגם החדש של ה-450 ראלי חווה תנאי מירוץ לראשונה השנה בראלי מרוקו, למרות שדווקא הונדה נצחוה הרושם של הכלי היה מצוין, והעובדה היא שההפסד במרוקו, כמו גם מותו של קורט קאסלי רגע לפני הדקאר לא פגעו בביצועיהם.

כמתבקש הרפליקה מתוכננת לראלים ארוכי הטווח מהבסיס ואין מדובר בדגם אנדורו שעבר הסבה, השילדה, המתלים, תנוחת הרכיבה והאבזור כולם מכוונים לראלי מדבריות. מעניין במיוחד בורר אספקת הדלק המאפשר לרוכב להחליט מאיזה מיכל מבין השניים הוא רוצה לשאוב בהתאם לתנאי השטח וחלוקת המשקל שהרוכב מבקש.

מצורף קליפ הסוקר את נצחונו של מארק קומה עם הק.ט.מ 450 בראלי דקאר 2014

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove