fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
MV קוביה

מוטו מוריני 1/2 11 חדש

מוטו מוריני 1/2 11 חדש

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

מוטו מוריני היא ספק יצרנית פעילה ספק חזיון תעתועים, פושטת רגל אחת לכמה שנים ואז מפציעה עם בעלים חדשים הטוענים לקשר משפחתי כלשהו למייסדי החברה – רק כדי לפשוט רגל שוב. מוריני מציגה פה ושם דגם חדש, עם אותו מנוע יחיד שהצליחה לייצר בעשר השנים האחרונות ותג מחיר מופרך לגמרי.

בתקופה האחרונה הופיעה מוטו מוריני בהקשר של השוק ההודי, בתערוכת דלהי האחרונה השתתפה מוריני תחת השותף המקומי שלה וארדנקי, וכך גם הדגם החדש של מוריני לשנת הדגם 2014, 11 וחצי, המוצג כעת הוא אופנוע הפונה גם לשווקים האסייתיים. ה-11 וחצי הוא דגם עירום בסיסי המיועד לרוכבים מתחילים וגם לא עשירים, כלי שימושי המחליף את התשע וחצי שגם הוא לא נמכר אף פעם. ה-11 וחצי הוא הזול ביותר מבין חמשת דגמי היצרן אבל גם הוא מתומחר בקרוב ל-11 אלף אירו, לא זול, שאלה האם השימוש בסיבי פחמן לכנפיים ולמגן השרשרת לא מיותר וסתם מייקר. כדי להקטין את נזקי המחיר הגבוה מציעה מוריני את תכנית "ההשכרה", מעין ליסינג, תכנית דומה של היצרן לא מנעה את קריסתו ב-2010.

המנוע, איך לא, הוא אותו וי-טווין 1,187 סמ"ק המשמש במוריני כול מה שזז, כולל המכוניות של העובדים, ההספק 117 כ"ס לא מסתדר עם הפניה למתחילים, אבל המושב הנמוך ותנוחת הרכיבה הזקופה דווקא כן, קלאץ' מחליק מותקן במטרה למנוע נעילת גלגל אחורי במקרה של הורדת הילוכים פראית, המתלים והבלמים כמובן איטלקים ונרכשים מספקי משנה, מרזוקי, פאיולי וברמבו.

תגובה אחת ל מוטו מוריני 1/2 11 חדש

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל