fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

ק.ט.מ מגדילה הפעילות בהודו ואנחנו נהנה מזה

ק.ט.מ מגדילה הפעילות בהודו ואנחנו נהנה מזה

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

ק.ט.מ הודו פרצה בגדול לתודעה עם הדיוק 125, 200 ו-390, אופנועים טובים גם בקנה המידה המערבי, כאשר הייצור והשיווק בהודו מספקים גם מחיר ללא תחרות. אולם ק.ט.מ הודו ממשיכה במלוא המרץ קדימה, מנכ"ל ק.ט.מ סטפאן פיירר חשף לאחרונה כי בתכנון עוד ועוד דגמים ומנועים חדשים.

RC200/390
ק.ט.מ מבקשת לפדות על הצלחתה המרשימה בתחום אופנועי הספורט הקטנים במוטו 3 ויוצרת את סדרת האר.סי שהיא בעצם דיוק פיירינג אך גם עם שינויים בתנוחת הרכיבה היותר ספורטיבית וההספק הגבוה יותר כידון קליפ און ומושב מדורג. גרסת ה-200 מייצרת 26 כ"ס, ה-390 עולה כבר ל-43 כ"ס, מתלים איכותיים כולל מזלג הפוך, עיצוב מלהיב ותג מחיר הגיוני, שתי הגרסאות יכנסו לייצור באמצע 2014.

אדוונצ'ר 390
שוב בסיס של דיוק אבל הפעם מוסב ל"תיור הרפתקני", בתפריט מתלים קשיחים יותר, צמיגי דו"ש, ומיכל דלק גדול יותר. אין ספק שההודים ינצלו גרסה זו גם לשטח יותר אגרסיבי ממה שמקובל במערב. אגב בק.ט.מ הודו אף מתכננים להביא את הדבר האמיתי עצמו, האדוונ'צר 1190 והשאלה היא האם גם אופנוע מתקדם מאוד זה גם מיוצר בהודו, במידה וכן זה פותח פתח להעברת כול הייצור מהמערב למזרח, כולל דגמי המוטוקרוס והאנדורו המקצועיים והסופר-דיוק 1290 החדש.

מנועים חדשים
ק.ט.מ הודו אינה מגבילה עצמה לנפח קטן או לצילינדר יחיד, העליה לשני צילינדרים מתוכננת בקרוב כאשר נפחי 500 ו-800 סמ"ק יהיו ראשונים, בניגוד למנועי הסופרבייק/ראלי הגדולים של ק.ט.מ אוסטריה הרי שהטווינס ההודיים לעיל צפויים להיות מקבילים ולא וי-טווין לאור השאיפה למפרט פשוט ככול האפשר שיביא למחיר זול.

גלריה

תגובה אחת ל ק.ט.מ מגדילה הפעילות בהודו ואנחנו נהנה מזה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל