fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70

גאס גאס – עם מנועי הוסקוורנה

גאס גאס – עם מנועי הוסקוורנה

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

איחוד מתבקש אירע לפני כחודש בין שתי יצרניות השטח הספרדיות הקטנות גאס גאס ואוסה. המשבר הכלכלי המכה במיוחד בספרד לא הותיר לשתי היצרניות ברירה אלא להתאחד, וכעת עולה המותג המאוחד מדרגה עם רכישת חברת "מוטו איטליה" בעלת הזכויות על מנועי הוסקוורנה שלפני עידן ק.ט.מ. מגוון נפחים של מנועי שתי פעימות וארבע פעימות זה יאפשר לגאס גאס לא להסתמך על רכישת מנועיה מיצרנים אחרים ובראשם ימאהה שמנועיה מותקנים בדגמי גאס גאס רבים, אלא להתבסס על מנועים שלה ואין ספק שתוך זמן קצר אף יפותחו מנועים ספרדיים חדשים על בסיס ההוסקוורנות; בצירוף לאיחוד עם אוסה התקווה היא שהגוף המאוחד יתאושש מפגעי הכלכלה הספרדית ויהפוך ליצרן משמעותי לא רק בתחום הטריאל בו מצטיינת גאס גאס/אוסה, וגם אופנועי כביש מצויים בתכניות.

כיצד נותרו מנועי הוסקוורנה מיותמים? מסתבר שכאשר רכשה ק.ט.מ את הוסקוורנה באמצעות מנכ"לה סטפאן פיירר לפני שנה, מסיבות
מובנות לא נכללה מוטו איטליה בעסקה שכן לרוכשים היה ברור שהוסקוורנה תעבור להשתמש אך ורק במנועי ק.ט.מ/הוסאברג ולא תמשיך עם המנועים ששמשו אותה עד 2013.

לא ברור בשלב זה האם גם מנועי ב.מ.וו 450 סינגל ו-800 טווין אשר שמשו דגמי הוסקוורנה כאשר הייתה תחת בעלות ב.מ.וו יעברו יחד עם מוטו איטליה לבעלות גאס גאס, רוב הסיכויים שמנועים אלה יישארו מחוץ לעסקה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל