fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן

ימאהה טריסיטי 125מתקרב

ימאהה טריסיטי 125מתקרב

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

קטנוע תלת גלגלי כבר מזמן אינו קוריוז; לפיאג'יו MP3 נדרשו אמנם מספר שנים מאז הוצג ב-2006 ועד שהפך ללהיט מכירות, אולם כיום כול מי שמגיע לאירופה קולט מהר מאוד שהציבור התאהב בתלת גלגל. וכשיש הצלחה רבים מבקשים לקפוץ על העגלה, קוואדרו, פיז'ו ועכשיו גם ימאהה, יצרן יפני ראשון לייצר תלת גלגל מודרני (הונדה ג'יירו לא נחשב).

בתערוכת מילאנו האחרונה הוצג הטריסיטי 125, תלת קטנוע המבדיל עצמו מהתלתים הקיימים במינימאליזם ומשקל קל של 152 קילו רטוב לעומת 208 קילו של MP3, כמו-גם מחיר נמוך, פחות מ-4,000 אירו באירופה, אלפים פחות מהפיאג'יו או הפיז'ו 400.

כפי שניתן לצפות מימאהה נושא ההיגוי טופל הנדסית באופן מקורי, עם צמד מזלגות בכול צד בתצורת טאנדם, האחורי אחראי על ההיגוי והקדמי על השיכוך (מהלך 90 מ"מ), האחוריים מחוברים למנגנון מקבילי כך שהגלגלים הקדמיים נשכבים יחד בפניות, היצרן טוען שהתחושה זהה לזו של גלגל יחיד מלפנים, פלוס היציבות של זוג. על הבלימה מופקדת מערכת משולבת, מנוף הבלם השמאלי מפעיל את הבלמים מלפנים ומאחור בעוד המנוף הימני מפעיל רק את הבלם הקדמי.

פרטים נוספים עם השקת הטריסיטי הסדרתי שתהיה בקרוב מאוד, שכן תחילת המכירות מתוכננת לעוד חודשים ספורים. 

גלריה

3 תגובות ל ימאהה טריסיטי 125מתקרב

  1. איך הפרסומת משווקת "סגנון חיים" ולא את המוצר עצמו.

  2. כשאני אגיע לגיל 80 אקנה לי את אחד כזה בתור קלנועית חח , לבנתיים נשאר עם הדיאלים S3 שמרגיש כמו קטנוע אמיתי ולא איזה גימיק שבטח יעלה בארץ פי 6 מבחו"ל

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל