fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

דיאלים 204 על 35
מתחת לשורת MENU מטרו
דיאלים 204 על 35
אגמ מוטורס מתחת ללוגו אריק
הארלי שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אגמ מוטורס קוביה 140
טריומף קוביה
הווסקוורנה באנר שמאל
לרט
תמוז
סטפן
אלבר מוטושופ קוביה 140 מרכז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אגוסטה HM קוביה הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ימאהה טריסיטי 125מתקרב

ימאהה טריסיטי 125מתקרב

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

קטנוע תלת גלגלי כבר מזמן אינו קוריוז; לפיאג'יו MP3 נדרשו אמנם מספר שנים מאז הוצג ב-2006 ועד שהפך ללהיט מכירות, אולם כיום כול מי שמגיע לאירופה קולט מהר מאוד שהציבור התאהב בתלת גלגל. וכשיש הצלחה רבים מבקשים לקפוץ על העגלה, קוואדרו, פיז'ו ועכשיו גם ימאהה, יצרן יפני ראשון לייצר תלת גלגל מודרני (הונדה ג'יירו לא נחשב).

בתערוכת מילאנו האחרונה הוצג הטריסיטי 125, תלת קטנוע המבדיל עצמו מהתלתים הקיימים במינימאליזם ומשקל קל של 152 קילו רטוב לעומת 208 קילו של MP3, כמו-גם מחיר נמוך, פחות מ-4,000 אירו באירופה, אלפים פחות מהפיאג'יו או הפיז'ו 400.

כפי שניתן לצפות מימאהה נושא ההיגוי טופל הנדסית באופן מקורי, עם צמד מזלגות בכול צד בתצורת טאנדם, האחורי אחראי על ההיגוי והקדמי על השיכוך (מהלך 90 מ"מ), האחוריים מחוברים למנגנון מקבילי כך שהגלגלים הקדמיים נשכבים יחד בפניות, היצרן טוען שהתחושה זהה לזו של גלגל יחיד מלפנים, פלוס היציבות של זוג. על הבלימה מופקדת מערכת משולבת, מנוף הבלם השמאלי מפעיל את הבלמים מלפנים ומאחור בעוד המנוף הימני מפעיל רק את הבלם הקדמי.

פרטים נוספים עם השקת הטריסיטי הסדרתי שתהיה בקרוב מאוד, שכן תחילת המכירות מתוכננת לעוד חודשים ספורים. 

גלריה

3 תגובות ל ימאהה טריסיטי 125מתקרב

  1. איך הפרסומת משווקת "סגנון חיים" ולא את המוצר עצמו.

  2. כשאני אגיע לגיל 80 אקנה לי את אחד כזה בתור קלנועית חח , לבנתיים נשאר עם הדיאלים S3 שמרגיש כמו קטנוע אמיתי ולא איזה גימיק שבטח יעלה בארץ פי 6 מבחו"ל

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל