fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ב.מ.וו מסמנת מטרה ל-S1000F החדש – דוקאטי מולטיסטראדה

ב.מ.וו מסמנת מטרה ל-S1000F החדש – דוקאטי מולטיסטראדה

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

לאחר גרסת העירום S1000R שהופיעה השנה מתכננת ב.מ.וו גרסה נוספת, ספורט תיור המבוססת על מנוע ה-S1000RR החזק, שמועות על גרסה זו המכונה S1000F רצות כבר זמן מה ועתה צץ גם תצלום ריגול שהעלה בלוגר הודי. כמובן קשה להתבסס על התצלום אולם ניתן להבחין כי מעבר למנשאי המזוודות וכידון דו"ש המתבקשים הפרט המעניין הוא דווקא המתלים הארוכים, ואם משלבים מתלים ארוכים ותנוחת רכיבה זקופה – עם מנוע 150 כוח סוס וצפונה מה מקבלים? נכון, דוקאטי מולטיסטרדה וקצת יותר רחוק גם סופר דיוק 1290. בעולם של תת נישות הב.מ.וו החדש אינו "אדוונצ'ר" אלא כלי אספלט טהור.

ב.מ.וו המצליחה להדוף את ההתקפות החוזרות ונשנות של כול יצרן בעולם על הדגם המצליח R1200GS מזהה את הצלחתו של דוקאטי מולטיסטראדה ורוצה גם, אם בעולם המכוניות מציעה ב.מ.וו נישה ותת נישה לכול לקוח בזכות ספקטרום המותגים בבעלותה, מיני מיינור ועד רולס רויס, למה לא באופנועים?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל