fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

סוזוקי ויסטרום 1000 החדש בישראל

סוזוקי ויסטרום 1000 החדש בישראל

מערכת דוגרי

צילום: יח"צ

הסוזוקי DL-1000Vstroomנחת בישראל. כשנתיים לאחר שהוצג כדגם קונספט בתערוכת קלן, ומספר שבועות בלבד לאחר שהחל להימכר באירופה, מתחילה בימים אלה קבוצת עופר אבניר, יבואנית סוזוקי, בשיווק אופנוע האדוונצ'ר אשר הוצג לראשונה לעולם בסוף השנה שעברה במירוץ 24 השעות של לה מאן.

ה-VSTROM 1000 החדש מתכתב עם ההיסטוריה המפוארת של סוזוקי בקטגוריה. החל מה DR 750 S שהוצג בשנת 1988, דרך ה DR 800 S ששלט בקטגוריה לאורך כל שנות ה 90 ועד דגמי ה VSTROM 1000 שהוצג בתחילת שנות ה 2000.
לVSTROM מנוע ה V twin חדש לחלוטין בנפח 1037 סמ"ק, מקורר נוזל, המשודך לתיבת 6 מהירויות. המנוע מפיק 100 כ"ס ומומנט מירבי של 10.5 קג"מ ב 4,000 סל"ד. בזכות שלדת אלומיניום חדשה צרה וקלת משקל, הופחת משקל האופנוע, בהשוואה לדגם הקודם, וכעת הוא עומד על 228 ק"ג.

הודות למערכת ניהול מנוע חדשה, נתון צריכת הדלק הרשמי עומד כעת על 21 ק"מ לליטר. (גודל מיכל הדלק – 20 ליטר).
בסוזוקי מציינים כי האופנוע תוכנן מהיסוד כמקסי אנדורו מהדור החדש, אשר שם דגש על הדברים החשובים ביותר לרוכבי הקטגוריה כגון מומנט גבוה בטווח סל"ד נמוך – בינוני, מערכת ABS ומערכת בקרת משיכה, צמיג 19' קדמי ו 17' אחורי, מושב גבוה, שקע 12 V ועוד.
בשונה מהתחרות, הויסטרום החדש לא רק נראה כדו"ש, אלא מעניק לרוכב יכולות שטח אמיתיות. בזכות חישוקי ה 17 אינטש מאחור, וה- 19 אינטש מלפנים, והשלדה הקלה והצרה שלו, הרוכב עליו יגלה במהרה כי האופנוע ישמח לחמוק מהאספלט לטובת שבילים קלים ועבירים כדוגמת שבילי קק"ל.

קובי גילון, סמנכ"ל דו גלגלי: "קטגוריית אופנועי האדוונצ'ר היא אחת הקטגוריות הלוהטות בשנים האחרונות, הן בישראל והן בעולם. אנחנו שמחים שמתאפשר לנו להציג את הפרשנות של סוזוקי לקטגוריה. בתכנון האופנוע סוזוקי לא הסתכלה רק על הצרכים של "האופנוען החדש", אלא שאבה השראה מהמורשת המפוארת של החברה בכל הנוגע לאופנועי אדוונצ'ר ותיור.

גלריה

9 תגובות ל סוזוקי ויסטרום 1000 החדש בישראל

  1. בין הביג המיתולוגי לויסטרום הנוכחי. כל קשר, הינו בדימיונם של אנשי מחלקת השווק של סוזוקי העולמית. מענין שבויסטרומים הקודמים ,לא בוצע כל קשר כזה, כי פשוט אין!

  2. רק שאין לו סיכוי להמכר בגלל מערך המכירות הגרוע של עופר אבניר. חבל שמטרו לא מביאים אותו.

  3. נו באמת קובי גילון….חישוקי מגנזיום ואתה קורא לזה אדונצר תורר.נו באמת…אנחנו לא כאלה מטומטמים…

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל