fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
HJC

יוסאנג 250 ספורטיבי חדש וזול

יוסאנג 250 ספורטיבי חדש וזול

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

יוסאנג הקוריאנית זוכה למחמאות על ההשקעה במנועי ה-250 שלה (GT שנמכרים גם בישראל), שני צילינדרים מקוררי מים ושמונה שסתומים אינם סטנדרט אלא מורשת יפנית שנעלמה למרבה הצער ובמקומה כיום הרבע ליטר, כולל היפנים החדישים ביותר, הם סינגלים מעניינים פחות.

כנראה שה-250 כפולי הצילינדר הם יותר מדי עבור השווקים האסיאתיים אליהם מכוונים כולם כיום ויוסאנג בתוכם, וכך מודיעה היום יוסאנג על תחילת ייצורו של 250 ספורטיבי חדש שהוצג לראשונה בתערוכת מילאנו, צמד אותיותיו GD, מלמדות כי זוהי גרסת פיירינג ל- GD-X5 העירום הידוע גם כ- GD250N שנמכר גם בארץ, מנוע חד-צילינדר, שילדת צינורות פשוטה, מזלג הפוך וגלגלי "17. תנוחת הרכיבה הותאמה לשימוש היותר ספורטיבי. אגב בהזדמנות זו נברך את יוסאנג על שהתקינו 8 שסתומים בצילינדר יחיד כפי שמופיע במפרט הטכני של GD-X5 באתר האינטרנט של היבואן בישראל, סוף סוף יש ממשיכים לצילינדר האובאלי שייצרה הונדה ב-1979 עם ה-NR500.

11 תגובות ל יוסאנג 250 ספורטיבי חדש וזול

  1. כל הטיפשים שמתפטים לקנות דברים גרועים בלירה וחצי.

  2. חברים אל תתקרבו ליונסג זה זבל סיני קוראיני אפילו שהמחיר ממש מפתה

  3. את הx5 הם מוכרים באותו מחיר כמו הgt250n למרות שהם עברו מטווין לסינגל,
    איפה ההוזלה פה?

    (למרות שבחול יש פער די גדול בין הדגמים)

  4. אני חושב שההשוואה שלך לא טובה- אין ספק שהיוסאנג הוא לא יותר מאופנוע מצועצע. מה שנקרא- אריזה בלבד. אבל דווקא בדיאלים המקרה הוא לא כזה. זה נכון שהמחירים שלהם יותר אטרקטיביים משל המתחרים, אבל דווקא האיכות לא כזאת. אני עברתי לS3 שלהם אחרי שרכבתי על GDINK, ואני אומר בפה מלא- הS3 פשוט יותר נוח.. ברור שלא כל מה שנוצץ הוא זהב, אבל גם לא כל מה שזול הוא זבל

  5. אתה רושם "הוא לא יותר מאופנוע מצועצע" אתה מדבר על קטנוע/אופנוע אתה מבין את הההבדל?

  6. זה ברור מעל כל צל של ספק שאתה "מושתל" של אלבר דיאלים.
    אתה לא רכבת מעודך על דו גלגלי ובטח שלא על ג. דינק.
    הג. דינק עולה על דיאלים בכל המשרה של הנתונים כולל הכל.
    פתיחות שמשאיר את הדיאלים רחוק מאחור. המעצורים התנהגות כביש ובכלל מה לא.
    אז בחייך תגיד לחברה שם שאתה עובד עבורם שיפסיקו לאכול לנו את הראש ושימצאו חברה יותר מקצועיים ממך שכשהם כותבים לפחות יהייה להם מושג על מה ולמה.
    ובאימאימאש'ך לך כבר הבייתה יילד קקה.

  7. אחלה אופנוע מגיב מצוין חזק מאוד אומנןי שלו בלאי מהיר יותר אבל או פצצה של כוח

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל