מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
גאס גאס: חידושים בדגמי האנדורו 2015

גיא בן ברק
צילום: יח"צ
עונת הצגת דגמי השטח של 2015 בעיצומה, גם גאס גאס הספרדית הקטנה מחדשת את ליין האנדורו – ובהיקף משמעותי כראוי לחגיגות יומולדת 30. בראש החידושים דגמי השתי פעימות מסדרת ה-EC Racing, 200, 250 ו-300 הזוכים למתנע חשמלי ולכיוון חיצוני קל של מנגנון הקפיץ הצנטריפוגאלי של שסתום הפליטה ובכך מתאפשר לרוכב לשנות את אופי אספקת הכוח בהתאם לצרכיו במהירות וללא כול פירוקים. חשוב לציין כי ניתן יהיה לצייד במתנע חשמלי גם גאס גאסים שתי פעימות משומשים. בנוסף לחידושי המנוע לשתי פעימות יש גם גרפיקה חדשה, מושב משופר, רגליות ופדל הילוכים, ומגני מיתלים. הדו פעימתי הקטן, EC125, מקבל לשנה הבאה גם ראש מנוע חדש, יחסי העברה סופיים שונים.
האנדורו הארבע פעימתיים 2015 בגרסאות 250, 300 ו-450 (מנוע ימאהה) שופרו אף הם אך בהיקף גדול פחות, מערכת פליטה חדשה עם דוד FMF, חיזוקי שילדה ושיפור למזלג הקדמי, דגמי 250 ו-300 אף זכו למאייד משופר – מה שמביא לנקודה התמוהה בדגמי גאס גאס שכן הם נותרים שנה נוספת עם קרבורטור בעוד היצרנים האחרים עברו להזרקה בדגמי האנדורו כבר ב-2012.
למה אתה חושב שכתבות ארוכות טובות יותר? קיבלת אינפורמציה קצרה, כמה לאכול את הראש?
נראה שדגמי הרפליקה (250/300 דו"פ) שונים מהדגם הרגיל במכלולים לדוגמא: אין סטרטר, מתגים שונים, כידון שונה ועוד. מישהו יודע איזה דגם מתוכנן להגיע ארצה?
תודה מראש