fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC

צרות להרלי-דייוידסון: ריקול עשרות אלפי יחידות

צרות להרלי-דייוידסון: ריקול עשרות אלפי יחידות

גיא בן ברק

צילום: יצרן

צרות של עשירים אפשר לקרוא לזה, כשאתה מוכר הרבה אופנועים יקרים זה טוב אבל אם משהו משתבש הכמויות הופכות לבעיה. 
כך קורה עם הרלי-דייוידסון בימים אלה, לאחר שמנהל הרכב האמריקני והיצרן הודיעו על קריאה דחופה לשירות, ריקול, של כול דגמי התיור (FLH) מתוצרת הרלי שיוצרו בין 1.7.2013 לבין השבוע הראשון של מאי 2014, מדובר ב-66,400 יחידות, כאמור כמויות מטורפות של אופנועים גדולים ויקרים אבל כשמשהו משתבש גם הצרות מוכפלות באותו יחס.

הסיבה לריקול הגורף מטומטמת להחריד וממש לא מתאימה ליצרן אדיר כמו הרלי –  צינור הבלם הקדמי ממוקם בטעות כך שהוא עלול להיתפס בזמן נסיעה בין מיכל הדלק לבין השילדה בצורה שתעלה את לחץ הנוזל ההידראולי לרמה כזו שתנעל את הגלגל הקדמי וההמשך ברור, התרסקות מהירה וההמשך ברור.

עד עתה אירעו חמש תאונות מסיבה זו, שנגמרו בפציעות קלות בלבד.
הרלי מורים לבעלי האופנועים מהדגמים והתאריכים הרלוונטיים להגיע בדחיפות למוסך מורשה שם יחליפו את הכבל וינתבו אותו מחדש כך שלא ייתפס עוד.

מאמץ אדיר השקיעה הרלי-דייוידסון עד שהצליחה לשנות את תדמית האמינות שלה מקטסטרופה מוחלטת של אפס מכירות וכמעט פשיטת רגל בתחילת שנות השמונים של המאה העשרים – ועד התאוששות למכירות שנתיות של יותר מרבע מיליון כלים רק עשרים שנה אחר כך; ליצרן כזה אסור שתהיה תקלה כה שטותית ועדיין כה חמורה כמו כבל בלם תפוס, פשוט אסור.

7 תגובות ל צרות להרלי-דייוידסון: ריקול עשרות אלפי יחידות

  1. הגיע הזמן לרכב גם על קסטומים יפניים. הרלי זה פאסה.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל