fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

משהו מרגיע לסוף השבוע – אופנוע מוטו GP ב-520,000 שקל בלבד

משהו מרגיע לסוף השבוע – אופנוע מוטו GP ב-520,000 שקל בלבד

גיא בן ברק

מי לא חולם לרכב על אופנוע מירוץ התפור לפי המפרט של אופנועי המוטו GP? מה לעשות ורובינו לא נזכה אפילו להתקרב לאופנוע כזה המשתתף באליפות העולם, בטח לא לאופנוע מפעל כמו של מארקז או רוסי וגם לא לאופנוע המתחרה בקטגוריה הפתוחה, כמו זה של אליש אספרגרו או סקוט רדינג. אבל כעת במחיר ישראלי של מרצדס ממוצעת או ריינג' רובר אפשר לא רק לנסות כזה אופנוע – אלא לקנות אותו הביתה ולקחת למסלול מתי שרוצים (גם ישראלים, כידוע לא מעטים יוצאים ליוון ומדינות אירופיות נוספות באופן קבוע).
דין רנולדס, מהנדס אופנועי מירוץ בריטי בעל ניסיון בקבוצת פרוטון ז"ל של קני רוברטס וכיום מייצר חלקים למוטו 2 ולסופרבייק העולמי, מציע את ה-DR (ראשי תיבות של שמו ואין קשר לדו"ש של סוזוקי…) לעשירים המבקשים חוויית מוטו GP פרטית לימי מסלול, אופנוע מירוץ עם הרכיבים האיכותיים ביותר, המחיר, 112,000 אירו, או 520,000 שקל, אמנם פי ארבעה מאופנוע ליטר סדרתי אולם נמוך מאוד יחסית למחירו של אופנוע מוטו GP מהקטגוריה הפתוחה אם מישהו יסכים למכור בכלל אחד כזה ובוודאי זעום יחסית למחיר אופנוע מפעל שכידוע לא נמכר כלל.
המנוע דווקא מוכר, מנוע R1 אך משופר ל-200 כוח סוס בגלגל (כ-40 כוח סוס יותר מהמנוע הסדרתי) ומצויד בכול מערכות האלקטרוניקה הקיימות במוטו GP, עם ניהול מנוע של מוטק, בקרת משיכה, מצערת אלקטרונית, אנטי ווילי, החלפת הילוכים למעלה ולמטה ללא קלאץ'.
והמנוע הוא המרכיב הפשוט בחבילה, השילדה, קורה כפולה אלומיניום, עשויה כולה אלומיניום מכורסם CNC, מתכוונת מלא כולל מיקום המנוע ושינוי מרכז הכובד בהתאם לממדי ומשקל הרוכב, המשולשים עשויים מגנזיום ומאפשרים שינוי המפסע ליחסי זריזות/יציבות, המזלג של אוהלינס זהה לזה המשמש את אופנועי המוטו GP בקטגוריה הפתוחה. הזרוע האחורית אף היא CNC אלומיניום מיוצרת לפי מפרט המוטו GP וניתן לשנות את נקודת העיגון שלה לשילדה. כיוונון הגיאומטריה מאפשר שינוי בסיס הגלגלים בין 1,402 מ"מ ל-1,452 מ"מ, הלקוח אף יכול לבחור ברמת הקשיחות של הזרוע. הבלמים, דיסקים מסיבי פחמן וקליפרים מונובלוק של ברמבו.
הפיירינג, יחידת הזנב ומיכל הדלק עשויים סיבי פחמן, משקל האופנוע לא מפורט אולם מן הסתם אינו קרוב, באשמת המנוע, למשקל המינימום המותר במוטו GP, 160 קילו, אך קל בהרבה מכול אופנוע סופרבייק סדרתי.

האופנוע אינו קיים ברמת הקטלוג בלבד אלא כפי שניתן לראות בסרטון גם נוסע

גלריה

7 תגובות ל משהו מרגיע לסוף השבוע – אופנוע מוטו GP ב-520,000 שקל בלבד

  1. אגב מבאס אותי מנוע של R1, בסיס לבעיות עתידיות

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל