fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קוב kove מתחת לשורת menu
cristalino מתחת לתפריט xi
דוקאטי באנר חדש
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
אלבר טריומף קוביה עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
קוב 140 על 70
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
שרקו
HJC

הונדה קרוסראנר – עדכון מקיף ל-2015

הונדה קרוסראנר – עדכון מקיף ל-2015

גיא בן ברק

צילום: יצרן

דגם 2015 של ההונדה קרוסראנר, גרסת התיור ההרפתקני בנפח בינוני של הכנף, יעודכן משמעותית כפי שהונדה נוהגת לעשות במלאת ארבע שנים לדגמיה. מנוע הו-ארבע 800 מקבל עוד כמעט 5 סוסים וכעת מייצר 104.6 כ"ס בשיא ההספק, כמו כן התחזק הכוח בסל"ד בינוני, מהלך המתלים ארך ב-25 מ"מ משמעותיים, הותקנו גלגלים וברקסים חדשים והעיצוב רוענן.

בדגם אף הוכנסו גרסה משופרת של בורר אספקת הכוח בהתאם למצב האחיזה, מערכת דומה לזו המותקנת בקרוסתורר עם שני מצבי הגבלת כוח ומצב מבוטל, מערכת ABS עדכנית, תאורת לד, ביטול אוטומטי של איתות, ידיות כידון מחוממות. העדכון כולל גם תת שילדה אחורית חדשה, זרוע אחורית חדשה

תגובה אחת ל הונדה קרוסראנר – עדכון מקיף ל-2015

  1. בקרוסראנר "הרגיל" לא הצלחתי לסנכרן את הרגליים לרגליות… טוב נו, 180 ס"מ ורגליים ארוכות. מקווה שפה כן. נראה יפהיפה!!!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
קוב מגדל kove