fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

הונדה קרוסראנר – עדכון מקיף ל-2015

הונדה קרוסראנר – עדכון מקיף ל-2015

גיא בן ברק

צילום: יצרן

דגם 2015 של ההונדה קרוסראנר, גרסת התיור ההרפתקני בנפח בינוני של הכנף, יעודכן משמעותית כפי שהונדה נוהגת לעשות במלאת ארבע שנים לדגמיה. מנוע הו-ארבע 800 מקבל עוד כמעט 5 סוסים וכעת מייצר 104.6 כ"ס בשיא ההספק, כמו כן התחזק הכוח בסל"ד בינוני, מהלך המתלים ארך ב-25 מ"מ משמעותיים, הותקנו גלגלים וברקסים חדשים והעיצוב רוענן.

בדגם אף הוכנסו גרסה משופרת של בורר אספקת הכוח בהתאם למצב האחיזה, מערכת דומה לזו המותקנת בקרוסתורר עם שני מצבי הגבלת כוח ומצב מבוטל, מערכת ABS עדכנית, תאורת לד, ביטול אוטומטי של איתות, ידיות כידון מחוממות. העדכון כולל גם תת שילדה אחורית חדשה, זרוע אחורית חדשה

תגובה אחת ל הונדה קרוסראנר – עדכון מקיף ל-2015

  1. בקרוסראנר "הרגיל" לא הצלחתי לסנכרן את הרגליים לרגליות… טוב נו, 180 ס"מ ורגליים ארוכות. מקווה שפה כן. נראה יפהיפה!!!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל