fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

מילאנו 2014: שני אב טיפוס מהונדה: מוטו GP לכביש ואפריקה טווין

מילאנו 2014: שני אב טיפוס מהונדה: מוטו GP לכביש ואפריקה טווין

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

הונדה חשפה הבוקר שני דגמי אב טיפוס המיועדים לכניסה לייצור במהלך שנת 2015. האחד הוא דגם אדוונצ'ר קרבי ושיניים אמיתיות בשטח, גלגל "21 קדמי, מזלג הפוך ומשקל נמוך באיזור ה-180 קילו, אמור להיקרא אפריקה טווין ואכן הוצג יחד עם גרסת מוזיאון של הדגם המיתולוגי של הונדה שמלך בראלי בשנות השמונים. הדגם כנראה ייוצר גם בגרסה הנוטה בהרבה לכביש עם הילוכים חצי אוטומטיים של הונדה (קלאץ' כפול).

 דגם נוסף ומסקרן שנחשף הבוקר במילאנו הוא גרסת הכביש של אופנוע המוטו GP של הונדה, RCV213-S שמה, עם מנוע וי-ארבע אקזוטי, שילדה ומתלים ובעיקר גיאומטריה וחלוקת משקל בהשראת אופנוע המירוץ (כולל מיכל דלק מרכזי) – אבל עם פנסים ומראות. מבחינת עיצוב לא ניתן להתעלם מהדימיון ל-RC30 הוי-ארבע סופרבייק המיתולוגי של הונדה שהגיע לכביש הציבורי בסוף שנות השמונים של המאה הקודמת במקביל לצמד הזכיות באליפות הסופרבייק העולמית באותן שנים.

גלריה

2 תגובות ל מילאנו 2014: שני אב טיפוס מהונדה: מוטו GP לכביש ואפריקה טווין

  1. הונדה!! אתם עולים לי על העצבים, זה כאילו שכל תערוכה אתם חושפים את מה שהקהל שלכם הכי רוצה ואז שמים לו ברקס. לא… זה רק קונספט.. יאללה, השם אפריקה טווין שקוף מדי, ראשי תיבות TA לעומת AT… חברה, זה אפילו אותו הפונט… אז תעשו "הצגה רשמית" ותנו כבר אחד לסיב.. אה, מבחן. עד מתי EVO6 תערוכת מילאנו 2007?!

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל