fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה

כמו לסגור את סדום ערד לאוטובוסים…

כמו לסגור את סדום ערד לאוטובוסים…

גיא בן ברק

חברנו יובל נווה מעדכן מארה"ב כי הודות לרשויות התחבורה במדינת טנסי תעלה מעתה רמת הבטיחות באחד מכבישי האופנועים המפורסמים והמבוקשים ביותר בעולם – "זנב הדרקון". זאת לאחר שנאסר על משאיות ארוכות מ-10 מטר להיכנס לכביש מהסיבה שבסיבובים הרבים והצרים מאוד הן חוסמות את שני הנתיבים וגורמות להמון תאונות קטלניות. במהלך שנתיים בלבד אירעו בכביש 204 תאונות, רבות מהן עירבו משאיות ארוכות ואופנועים – ושש מהן היו קטלניות.

"זנב הדרקון" כפי שגם הרבה אופנוענים ישראלים מכירים, הוא קטע בן כ-20 קילומטרים עתיר סיבובים בכביש 129 בין צפון קרולינה לטנסי המתמלא מדי סוף שבוע במאות ואלפי אופנועים מכול הסוגים החורשים ומשכיבים שוב ושוב ובמקרים רבים אף מתרסקים קשה לתוך העצים שבצידי הכביש הצר וכאמור עתיר הסיבובים.. או המכוניות וכאמור המשאיות שנוסעות שם. רוצים לדעת כמה סיבובים יש בכביש הזה? לא פחות מ-318 מהם, לשם השוואה כביש סדום ערד שלנו הוא באורך דומה – ו"רק" עם כ-130 סיבובים. 

גלריה

5 תגובות ל כמו לסגור את סדום ערד לאוטובוסים…

  1. באמצע יולי 2015 מוזמן.
    יציאה מניו-ג'רזי (קרוב מאוד לעיר ניו-יורק).
    יש ראלי אופנועים גדול.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל